ⓘ Стрімке зростання Huawei AppGallery: за рік завантаження додатків зросли вдвічі

Платформа Huawei AppGallery, що входить у ТОП-3 провідних магазинів додатків у світі, досягла значних результатів. Збільшення кількості завантажень додатків на 83% і зростання на 33% числа активних користувачів на місяць свідчать про активний розвиток екосистеми додатків Huawei за рік.

Компанія Huawei поділилася результатами розвитку AppGallery через рік після заяви Річарда Ю (Richard Yu), виконавчого та генерального директора Huawei Consumer BG, про намір Huawei перетворити AppGallery на відкриту інноваційну платформу поширення додатків, доступну для користувачів у всьому світі.

  • Кількість зареєстрованих на платформі розробників зросла до 2,3 млн ― на 77% більше порівняно з 2019 роком; серед них ― 300 000 розробників за межами Китаю.
  • Глобальна аудиторія AppGallery зросла до 530 млн активних користувачів на місяць (MAU); у Європі цей показник збільшився на 61,5% порівняно з 2019-м і тепер становить понад 42 млн користувачів.
  • В AppGallery тепер доступні 120 000 додатків, інтегрованих з HMS Core, ― на 118% більше, ніж у 2019.
  • У 2020 році з AppGallery було завантажено 384,4 млрд додатків ― на 174 млрд більше, ніж у 2019-му.
  • Стрімкому зростанню AppGallery сприяло розширення ігрового контенту: кількість ігор на платформі збільшилася на 500% порівняно з 2019-м.

Коментуючи показники зростання екосистеми Huawei, Дерек Ю (Derek Yu), віцепрезидент підрозділу Huawei Consumer Business Group у регіоні CEE і Nordicsmówiąc:

«Наша стратегія розвитку AppGallery полягає у розширенні користувацької бази з метою закладення міцної основи для зростання нашої екосистеми. І, судячи з цифр, такий підхід працює. Ми не лише представляємо нові та актуальні додатки і забезпечуємо партнерам-розробникам доступ до аудиторії, що постійно зростає, а й створюємо нові можливості для досягнення успіху на ринку мобільних додатків».

Швидкому зростанню AppGallery сприяли інвестиції Huawei у рамках розвитку екосистеми Huawei Mobile Services (HMS). Наразі в HMS працюють понад 8 000 інженерів-дослідників і понад 600 співробітників глобальної групи технічної підтримки. В результаті кількість додатків, котрі пройшли інтеграцію з HMS Core, зросла до 120 000, що на 118% більше, ніж у 2019-му. А MAU швидких додатків збільшилася на 200% та досягла 100 млн.

AppGallery na Ukrainie

v

Українська аудиторія AppGallery також стрімко зростає і вже становить близько 950 тис. активних користувачів на місяць (MAU).

За останні півроку з Huawei Mobile Services інтегрувалася низка популярних українських додатків.

  • Автомобілі та транспорт: Car Plates Ukraine, SOCAR level, Opti, Taxi838, БРСМ Plus.
  • Ігри: ATB Arena, Scatter Slots, Dark Riddle, Harvest Land, Planetcraft.
  • Закупи: АШАН, АТБ Маркет, Rozetka, Domino’s UA, Kabanchik, Сільпо, Фора, Intertop, Лайк (АНЦ).
  • Розваги/ТБ/Книги/Музика: Lanet TV, OLL TV, Vodafone TV, Multiplex, Volia TV, Alreader, Online Radio Box.
  • Соціальні: Дія, Вдома, Parking UA, My lifecell, Укрпошта.
  • Спорт/Фітнес: BetterMe: Calm, Sleep, Meditate; BetterMe: Workout Trainer; Home workouts BeStronger Fitness and streetworkout; Prana Breath: Calm & Meditate; Wake up!
  • Morning Exercises; Yoga-Go: Yoga For Weight Loss.
  • Фінанси: Eco Bank, Raiffeisen Online, Sportbank, Pumb Online, Spoko, Sense SuperApp.
  • Фотографія: Photo Studio, PiP Camera, Posters.

Стратегія розвитку AppGallery GLOCAL (GLOBAL + LOCAL) ― можливості для локальних розробників вийти на глобальний рівень

AppGallery працює з розробниками як на локальному, так і на глобальному рівнях. Це дозволяє збільшити кількість розробників, котрі співпрацюють із платформою, та надати розширений вибір клієнтам у всьому світі.

Розробники все частіше звертаються до AppGallery, щоб охопити місцеву аудиторію, а також отримати доступ до глобальної аудиторії платформи, котра постійно зростає.

У рамках цієї стратегії Huawei також використовує свій досвід у Китаї, щоб допомогти закордонним розробникам вийти на прибутковий китайський ринок додатків. За останні 12 місяців AppGallery допомогла більш ніж тисячі закордонних розробників отримати доступ до китайських користувачів мобільних пристроїв.

Jaka jest Twoja reakcja?
Chłodny
0
Chłodny
Szczęśliwy
0
Szczęśliwy
Shaking
0
Shaking
Ciekawy
0
Ciekawy
Smutny
0
Smutny
Zły
0
Zły
Przeczytaj Gizchinę w Google News

Spodobał Ci się artykuł? Dziękuję redaktorom!

Podziel się z przyjaciółmi

Zawsze interesowałem się technologiami IT. A że moja poprzednia wieloletnia działalność zawodowa (projektowanie i przygotowanie do druku) nie jest możliwa bez ich pomocy, tak się złożyło, że wszystko, co było związane z komputerami (np. gromadzenie i modernizacja „sprzętu”, a także konfigurowanie oprogramowanie ) Zawsze musiałem to robić sam.

Otóż ​​wraz z pojawieniem się gadżetów w naszym życiu sfera moich zainteresowań rozszerzyła się i o nie.

Lubię studiować i analizować możliwości różnych urządzeń i przez wiele lat, przed zakupem czegokolwiek nowego, zawsze długo i dokładnie badam możliwości każdego potencjalnego modelu, spędzam dość długą i żmudną pracę, czytam recenzje, recenzje i porównania.

Nagrodą za poświęcony czas jest zazwyczaj to, że przez większość czasu naprawdę wykorzystuję to, co mogę uzyskać w ramach mojego budżetu.

Oceń autora
(Nie ma jeszcze żadnych ocen)
GizChina.Com.Ua

Zgłoś błąd

Tekst do przesłania do naszej redakcji: