Дилема СЛР: чому голосові помічники не справляються в критичних ситуаціях

Голосові помічники, такі як Alexa, Siri, Google Assistant і Cortana, зручні для виконання повсякденних завдань. Але вони часто не надають належної допомоги в екстрених ситуаціях, наприклад, коли йдеться про надання інструкцій з серцево-легеневої реанімації. Нещодавно в дослідженні Гарвардської медичної школи йшлося про важливість вдосконалення голосових помічників для виконання цього критично важливого завдання.

HLR

Голосові помічники в кризових ситуаціях

CPR Challenge: Серцево-легенева реанімація (СЛР) може врятувати життя, але голосові асистенти не можуть допомогти людям у надзвичайних ситуаціях.

Результати дослідження СЛР

  1. Змішані та нерелевантні відповіді: Дослідження показало, що голосові помічники давали плутані відповіді на запитання про СЛР. Іноді вони говорили про речі, які не мають відношення до теми, наприклад, про фільми.
  2. Відсутність чітких голосових інструкцій: Лише 12% відповідей давали чіткі голосові інструкції, які мають вирішальне значення під час надзвичайних ситуацій.
  3. Затримка з наданням допомоги: Покладання на голосових помічників для отримання інструкцій з СЛР може призвести до затримки медичної допомоги. Швидка СЛР може подвоїти або вчетверо збільшити шанси на виживання після зупинки серця.
  4. ChatGPT працює краще: ChatGPT, чат-бот зі штучним інтелектом, працював краще. Він надав більше корисної інформації та порадив спочатку зателефонувати 911.
  5. Потреба в стандартах: Це дослідження показує, що нам потрібні стандартні інструкції з СЛР для всіх голосових помічників. Доктор Адам Ландман пропонує технологічним компаніям співпрацювати з медичними експертами, щоб переконатися, що загальні фрази викликають точні інструкції з СЛР, зокрема й щодо дзвінка в 911.

Відповіді технологічних компаній

  • Чат Bing Chat від Microsoft пропонує користувачам зателефонувати 911 перед тим, як надавати інструкції з СЛР.
  • Google хоче вдосконалюватися і співпрацювати з медичною спільнотою.
  • Apple і Amazon не прокоментували дослідження.

Resultat

Ніхто не сперечається, що такі додатки, як Siri, можуть допомогти в кризових ситуаціях, але вони повинні вдосконалюватися в наданні допомоги при серцево-легеневій реанімації. Дослідження показує, що нам потрібні чіткі, стабільні рекомендації. З розвитком технологій голосові помічники повинні об’єднуватися з експертами, щоб давати швидкі, правильні поради щодо СЛР і рятувати життя. Наразі найбезпечнішим вибором у разі підозри на невідкладні стани серця є виклик 911.

Hva er din reaksjon?
Kul
1
Kul
Glad
2
Glad
Rister
0
Rister
Interessant
0
Interessant
Trist
0
Trist
Angry
0
Angry
Les Gizchina på Google News

Likte du artikkelen? Takk til redaksjonen!

Dzherelo
Del med venner

Permanent forfatter av nettstedet gizchina.com.ua

Vurder forfatteren
(Det er ingen vurderinger ennå)
GizChina.Com.Ua

Дилемма СЛР: почему голосовые помощники не справляются в критических ситуациях

Голосовые помощники, такие как Alexa, Siri, Google Assistant и Cortana, удобны для выполнения повседневных задач. Но они часто не оказывают должной помощи в экстренных ситуациях, например, когда речь идет о предоставлении инструкций по сердечно-легочной реанимации. Недавно в исследовании Harvard Medical School говорилось о важности совершенствования голосовых помощников для выполнения этой критически важной задачи.

HLR

Голосовые помощники в кризисных ситуациях

CPR Challenge: Сердечно-легочная реанимация (СЛР) может спасти жизнь, но голосовые ассистенты не могут помочь людям в чрезвычайных ситуациях.

Результаты исследования СЛР

  • Смешанные и нерелевантные ответы: Исследование показало, что голосовые помощники давали путаные ответы на вопросы о СЛР. Иногда они говорили о вещах, которые не имеют отношения к теме, например, о фильмах.
  • Отсутствие четких голосовых инструкций: Только 12% ответов давали четкие голосовые инструкции, которые имеют решающее значение во время чрезвычайных ситуаций.
  • Задержка с оказанием помощи: Возложение на голосовых помощников для получения инструкций по СЛР может привести к задержке медицинской помощи. Быстрая СЛР может удвоить или вчетверо увеличить шансы на выживание после остановки сердца.
  • ChatGPT работает лучше: ChatGPT, чат-бот с искусственным интеллектом, работал лучше. Он предоставил больше полезной информации и посоветовал сначала позвонить 911.
  • Потребность в стандартах: это исследование показывает, что нам нужны стандартные инструкции по СЛР для всех голосовых помощников. Доктор Адам Ландман предлагает технологическим компаниям сотрудничать с медицинскими экспертами, чтобы убедиться, что общие фразы вызывают точные инструкции по СЛР, в том числе и по звонку в 911.

Ответы технологических компаний

  • Чат Bing Chat от Microsoft предлагает пользователям позвонить 911 перед тем, как предоставлять инструкции по СЛР.
  • Google хочет совершенствоваться и сотрудничать с медицинским сообществом.
  • Apple и Amazon не прокомментировали исследование.

Total

Никто не спорит, что такие приложения, как Siri, могут помочь в кризисных ситуациях, но они должны совершенствоваться в оказании помощи при сердечно-легочной реанимации. Исследование показывает, что нам нужны четкие, стабильные рекомендации. С развитием технологий голосовые помощники должны объединяться с экспертами, чтобы давать быстрые, правильные советы по СЛР и спасать жизни. Сейчас самым безопасным выбором в случае подозрения на неотложные состояния сердца является вызов 911.

Hva er din reaksjon?
Kul
1
Kul
Glad
1
Glad
Rister
0
Rister
Interessant
0
Interessant
Trist
0
Trist
Angry
0
Angry
Les Gizchina på Google News

Likte du artikkelen? Takk til redaksjonen!

Dzherelo
Del med venner

Permanent forfatter av nettstedet gizchina.com.ua

Vurder forfatteren
(Det er ingen vurderinger ennå)
GizChina.Com.Ua