Facebook Messenger отримає вбудовану функцію поділу рахунку

Meta оголосила про впровадження вбудованої функції поділу рахунків у своєму пропрієтарному додатку для обміну повідомленнями Facebook Messenger. Її тестування розпочнеться наступного тижня у США. Компанія вважає, що ця функція може бути корисною у таких ситуаціях, як поділ рахунку в ресторані або оплата оренди з сусідами по кімнаті.

Facebook Messenger отримає вбудовану функцію поділу рахунків

За допомогою нової функції користувачі зможуть просити гроші у людей просто в груповому чаті та бачити, хто вже заплатив за свою частку. Meta також додала нові ефекти доповненої реальності, які користувачі Facebook Messenger та Instagram можуть використовувати під час групових відеодзвінків. Три з них, у тому числі той, який імітує буферизацію, доступні вже зараз, а наступний буде доступний 6 грудня.

Нагадаємо, нещодавно компанія Meta представила звукові емодзі для фірмових додатків. Два з них надихнуті Stranger Things, новий сезон якого вийде наступного літа, а один грає уривок з Red Тейлор Свіфт.

Facebook зробить двофакторну автентифікацію обов’язковою для користувачів із групи високого ризику

Соціальна мережа Facebook заявила, що зробить двофакторну автентифікацію обов’язковою для найуразливіших облікових записів. Цей крок є частиною ініціативи Facebook Protect, яка спрямована на захист облікових записів людей із групи високого ризику, таких як політики, журналісти та правозахисники.

Facebook Protect був запущений у 2018 році та розширений напередодні виборів у США у 2020 році. Він пропонує більш надійні заходи безпеки для облікових записів з підвищеним ризиком злому, включаючи двофакторну автентифікацію та інші засоби захисту облікового запису, включаючи моніторинг потенційних загроз злому. Понад 1,5 мільйона користувачів вже мають право брати участь у програмі. До кінця року скористатися Facebook Protect зможуть мешканці понад 50 країн.

З 1,5 мільйона людей, підключених до Facebook Protect, близько 950 тисяч використовують двофакторну автентифікацію. Однак у соціальній мережі вважають, що нею повинні користуватися всі облікові записи з високим рівнем ризику, тому варто зробити його обов’язковим для таких облікових записів. Це означає, що якщо користувач, ідентифікований Facebook як схильний до високого ризику, не активує двофакторну автентифікацію після встановленого періоду — він не зможе отримати доступ до свого облікового запису.

Соцмережа стверджує, що користувачі не втратять доступ до своїх облікових записів назавжди, а тільки доти, доки не активують двофакторну аутентифікацію. Згідно з Facebook, це ключовий елемент мережевої безпеки, який не слід обговорювати, особливо у випадку публічних рахунків.

Facebook повідомив, що понад 90% користувачів мережі з високим рівнем ризику використали цю функцію на ранньому етапі тестування примусової активації двофакторної автентифікації.

Hva er din reaksjon?
Kul
0
Kul
Glad
0
Glad
Rister
0
Rister
Interessant
0
Interessant
Trist
0
Trist
Angry
0
Angry
Les Gizchina på Google News

Likte du artikkelen? Takk til redaksjonen!

Dzherelo
Del med venner

Jeg har alltid vært interessert i IT-teknologi. Og siden min tidligere mangeårige profesjonelle aktivitet (som er design og pre-press forberedelse) ikke er mulig uten deres hjelp, skjedde det at alt som var relatert til datamaskiner (for eksempel innsamling og modernisering av "maskinvare", samt konfigurere programvare ) Jeg måtte alltid gjøre det selv.

Vel, med bruken av gadgets i livene våre, utvidet omfanget av interessene mine til å inkludere dem også.

Jeg liker å studere og analysere egenskapene til forskjellige enheter, og i mange år, før jeg kjøper noe nytt, studerer jeg alltid egenskapene til hver potensiell modell i lang tid og nøye, bruker ganske langt og møysommelig arbeid, leser anmeldelser, anmeldelser og sammenligninger.

Belønningen for tiden min er vanligvis at jeg mesteparten av tiden virkelig får det beste av det jeg kan få innenfor budsjettet mitt.

Vurder forfatteren
(Det er ingen vurderinger ennå)
GizChina.Com.Ua

Rapporter en feil

Tekst som skal sendes til våre redaksjoner: