Сенатори США знову вимагають повернути HONOR в чорний список

Через санкції США Huawei стикається з безліччю труднощів. Гоніння змусили її продати Honor, і бренд тепер позиціює себе як самостійний. Але не всі вважають, що цей продаж була продажем, а не юридичним ходом. Ряд сенаторів в Конгресі США сумнівалися, що Honor дійсно вийшла з-під протекторату Huawei й не співпрацювала з китайськими військовими.

Вони розглядають продаж Honor як розумний маневр, щоб вивести компанію з-під санкцій США, але як і раніше відбувається витік даних китайським військовим. Вони об’єдналися, щоб переконати Джо Байдена внести Honor в чорний список. Відповідний лист сенатори направили на адресу президента США.

Вони звернули увагу на те, що у Honor тепер є доступ до американських технологій і компонентів. Своїм маркетинговим ходом Пекін «ефективно уникнув критичного експортного контролю. Компанія продовжує становити загрозу національній безпеці США, і бездіяльність Міністерства торгівлі може створити прецедент, щоб уникнути покарання за неї, сигналізуючи опонентам, що США вичерпали свої можливості або силу волі».

Якою буде реакція адміністрації Джо Байдена і Міністерства торгівлі США, невідомо. Але є всі підстави говорити, що на горизонті маячить цілком реальна загроза для Honor опинитися під гнітом санкцій. Серія Honor 50 скоро вийде на світовий ринок, і агресивна риторика, яка виходить із США, може негативно вплинути на продажі пристроїв компанії за межами Китаю.

v

Ære 50

Honor успішно відновлює свої позиції на китайському ринку смартфонів

Дослідження Counterpoint Technology Market Research передбачає, що бренд Honor зміцнює свої позиції на найбільшому у світі ринку смартфонів — Китаї.

Нагадаємо, що бренд Honor був змушений відокремитися від телекомунікаційного гіганта Huawei через суворі санкції з боку США. З того часу бренд Honor активізував свої дослідження і розробки та анонсував ряд продуктів, які завоювали популярність у споживачів.

В результаті серпневі продажі Honor в КНР підскочили на 18% в порівнянні з попереднім місяцем. Як уже зазначалося, це зробило компанію одним з найбільш гінких брендів в сегменті смартфонів.

Більш того, бренд Honor зміг обійти Xiaomi у продажу пристроїв на китайському ринку в кінці минулого місяця. У списку провідних постачальників бренд Honor посів третє місце з часткою близько 15%.

Смартфони Vivo є найпопулярнішими в Китаї — в серпні на частку цієї компанії доводилося приблизно 23%. На другому місці інший місцевий розробник — Oppo з оцінкою близько 21%.

Таким чином, три названі компанії контролюють майже 60% найбільшого у світі ринку смартфонів.

Hva er din reaksjon?
Kul
0
Kul
Glad
0
Glad
Rister
0
Rister
Interessant
0
Interessant
Trist
0
Trist
Angry
0
Angry
Les Gizchina på Google News

Likte du artikkelen? Takk til redaksjonen!

Dzherelo
Del med venner

Jeg har alltid vært interessert i IT-teknologi. Og siden min tidligere mangeårige profesjonelle aktivitet (som er design og pre-press forberedelse) ikke er mulig uten deres hjelp, skjedde det at alt som var relatert til datamaskiner (for eksempel innsamling og modernisering av "maskinvare", samt konfigurere programvare ) Jeg måtte alltid gjøre det selv.

Vel, med bruken av gadgets i livene våre, utvidet omfanget av interessene mine til å inkludere dem også.

Jeg liker å studere og analysere egenskapene til forskjellige enheter, og i mange år, før jeg kjøper noe nytt, studerer jeg alltid egenskapene til hver potensiell modell i lang tid og nøye, bruker ganske langt og møysommelig arbeid, leser anmeldelser, anmeldelser og sammenligninger.

Belønningen for tiden min er vanligvis at jeg mesteparten av tiden virkelig får det beste av det jeg kan få innenfor budsjettet mitt.

Vurder forfatteren
(Det er ingen vurderinger ennå)
GizChina.Com.Ua

Rapporter en feil

Tekst som skal sendes til våre redaksjoner: