Xiaomi TV: №5 у світі та №1 у Китаї

Як ви вже знаєте, сьогодні Xiaomi Group оголосила про свої досягнення за другий квартал 2021 року. Лей Цзюнь також поділився відповідними даними: загальний дохід склав 87,8 млрд юанів (13,55 млрд доларів), збільшившись на 64%; чистий прибуток — 8,3 мільярда (1,28 мільярда доларів), зростання на 83%, скоригований чистий прибуток склав 6,3 мільярда (0,97 мільярда доларів), збільшившись на 87%, грошовий резерв становить 111,6 млрд юанів (17,23 млрд доларів).

Ці цифри вражають. Але для звичайних користувачів вони можуть бути не дуже цікавими. Замість цього ми припускаємо, що наших читачів більше цікавлять продажі смартфонів, постачанням телевізорів Xiaomi й аналогічними даними. Що стосується першого, ми вже говорили, що Xiaomi посіла перше місце у 22 глобальних маркерах і друге місце у світі. Так що щодо продуктів Xiaomi TV?

Як показує фінансовий звіт Xiaomi, витрати на дослідження і розробки в цьому кварталі склали 3,1 мільярда юанів (0,48 мільярда доларів), збільшившись на 56,5%. Глобальні активні користувачі MIUI досягли 454 мільйонів, в той час як щомісячні активні користувачі Xiao Ai вперше перевищили 100 мільйонів.

Варто відзначити, що телевізор Xiaomi займає перше місце в Китаї 10 кварталів поспіль.

v

Xiaomi TV Rocks

10 серпня компанія представила Xiaomi Mi TV 6 OLED. Вважається, що це перший OLED-телевізор для молоді. Що стосується ціни, то роздрібна ціна 55-дюймової версії становить 5699 юанів (878 доларів США).

Лу Вейбінг, генеральний менеджер бренду Redmi, сказав, що телевізор Xiaomi може створити нову ситуацію на ринку OLED-телевізорів. І, дивлячись на функції, які він пропонує, і на ціну, за яку він доступний, є всі підстави вважати, що слова Лу Вейбінга близькі до істини.

Ще у 2019 році Пан Цзютанг, партнер інвестиційного відділу Xiaomi, висловив свою думку, сказавши, що він вважає, що успіх Xiaomi в основному обумовлений такими трьома пунктами:

  • Підтримується сильною виробничим ланцюжком в Китаї;
  • Привабливість бренду Xiaomi та ефективність каналів збуту можуть заощадити 10-30% витрат на маркетинг / канали збуту в порівнянні з традиційними підприємствами;
  • Ефект масштабування витрат від стратегії вибухових продуктів Xiaomi, що спрощує ланцюжок постачання / готова продукція / матеріальні запаси, створювані великою кількістю моделей.

В цілому еволюція телевізорів Xiaomi дуже цікава з точки зору спостереження. Компанія почала виробляти продукти з великим екраном з 2013 року. А через 7-8 років вона могла б перевершити багатьох традиційних виробників телевізорів.

На цю мить їй немає аналогів в Китаї та Індії. І у світі вона увійшла в п’ятірку кращих. Це означає, що за короткий проміжок часу Xiaomi змогла обігнати багато гучних імен.

Hva er din reaksjon?
Kul
0
Kul
Glad
0
Glad
Rister
0
Rister
Interessant
0
Interessant
Trist
0
Trist
Angry
0
Angry
Les Gizchina på Google News

Likte du artikkelen? Takk til redaksjonen!

Dzherelo
Del med venner

Jeg har alltid vært interessert i IT-teknologi. Og siden min tidligere mangeårige profesjonelle aktivitet (som er design og pre-press forberedelse) ikke er mulig uten deres hjelp, skjedde det at alt som var relatert til datamaskiner (for eksempel innsamling og modernisering av "maskinvare", samt konfigurere programvare ) Jeg måtte alltid gjøre det selv.

Vel, med bruken av gadgets i livene våre, utvidet omfanget av interessene mine til å inkludere dem også.

Jeg liker å studere og analysere egenskapene til forskjellige enheter, og i mange år, før jeg kjøper noe nytt, studerer jeg alltid egenskapene til hver potensiell modell i lang tid og nøye, bruker ganske langt og møysommelig arbeid, leser anmeldelser, anmeldelser og sammenligninger.

Belønningen for tiden min er vanligvis at jeg mesteparten av tiden virkelig får det beste av det jeg kan få innenfor budsjettet mitt.

Vurder forfatteren
(Det er ingen vurderinger ennå)
GizChina.Com.Ua

Rapporter en feil

Tekst som skal sendes til våre redaksjoner: