Ролик про водонепроникність iPhone 12 розлютив користувачів

Компанію Apple неодноразово звинувачували у вчиненні маркетингової помилки або навмисному введенні користувачів в оману, використовуючи термін “водонепроникний”.

Це створює асоціацію у свідомості споживачів, що ви можете плавати з iPhone і що йому, безумовно, нічого не загрожує, якщо ви будете говорити на ньому під проливним дощем. А ennå в рекламних матеріалах воліють замовчувати, hva гарантія заливку пристроїв не поширюється ikke в i alle fall.

Хвилю критики та обурення в Китаї викликала чергова реклама, на якій показали чоловіка, який стоїть під проливним дощем і тримає iPhone 12 біля вуха. Підписи до відеозапису вказують на те, що причин для занепокоєння немає, оскільки є захист від бризок та води.

Кілька користувачів сказали, що відео є разючим і не залишає сумнівів, що смартфон виживе після такого тесту.

Можливо, дощ справді не зашкодить iPhone 12, але фокус у тому, що в політиці обслуговування Apple чітко зазначено, що гарантія не поширюється на повені. В цьому випадку реклама про гідроізоляцію виглядає як знущання та провокація. Крім того, компанія стверджує, що щоденне використання призводить до зниження пило- та водонепроникних характеристик.

v

Справді, слід сказати, що відсутність гарантії для «потонулих» є негласним правилом у мобільній індустрії. Якщо ваш смартфон був занурений у воду і після цього щось пішло не так — будьте готові повернути його до життя, заплативши власні гроші за ремонт.

iPhone 12 перевершує свого попередника, вже продано понад 100 мільйонів

Статистика, опублікована Counterpoint Technology Market Research, говорить, що продажі Apple смартфонів iPhone 12 перевалили рубіж у 100 мільйонів одиниць.

Нагадаємо, що пристрої серії iPhone 12 були доступні з жовтня минулого року. Серія включає iPhone 12 та iPhone 12 mini, а також iPhone 12 Pro та iPhone 12 Pro Max.

Зазначається, що смартфони iPhone 12 перетнули позначку в 100 мільйонів пристроїв, проданих ще у квітні, на сьомий місяць після випуску. Для порівняння: пристроям попереднього покоління — iPhone 11 — знадобилося на два місяці довше, щоб досягти цієї межі.

Найдорожча модель відповідає приблизно 29% від загального обсягу продажів iPhone 12. Це 12 Pro Max. У випадку з подібною версією в сімействі iPhone 11 цей показник становив 25%.

Кілька факторів обумовлюють разючі продажі 12-х. Ці смартфони були першими пристроями Apple, які мають стільниковий зв’язок 5G. Крім того, ринок оживив після тогорічного спаду, пов’язаного з пандемією.

Варто додати, що цього тижня iPhones відсвяткували свою чотирнадцяту річницю на ринку. Оригінальний iPhone надійшов у продаж 29 червня 2007 року.

Hva er din reaksjon?
Kul
0
Kul
Glad
0
Glad
Rister
0
Rister
Interessant
0
Interessant
Trist
0
Trist
Angry
0
Angry
Les Gizchina på Google News

Likte du artikkelen? Takk til redaksjonen!

Dzherelo
Del med venner

Jeg har alltid vært interessert i IT-teknologi. Og siden min tidligere mangeårige profesjonelle aktivitet (som er design og pre-press forberedelse) ikke er mulig uten deres hjelp, skjedde det at alt som var relatert til datamaskiner (for eksempel innsamling og modernisering av "maskinvare", samt konfigurere programvare ) Jeg måtte alltid gjøre det selv.

Vel, med bruken av gadgets i livene våre, utvidet omfanget av interessene mine til å inkludere dem også.

Jeg liker å studere og analysere egenskapene til forskjellige enheter, og i mange år, før jeg kjøper noe nytt, studerer jeg alltid egenskapene til hver potensiell modell i lang tid og nøye, bruker ganske langt og møysommelig arbeid, leser anmeldelser, anmeldelser og sammenligninger.

Belønningen for tiden min er vanligvis at jeg mesteparten av tiden virkelig får det beste av det jeg kan få innenfor budsjettet mitt.

Vurder forfatteren
(Det er ingen vurderinger ennå)
GizChina.Com.Ua

Rapporter en feil

Tekst som skal sendes til våre redaksjoner: