TikTok vil vurdere forbrukerklager

TikTok заявив, що для виправлення низки скарг від споживчих груп ЄС знадобиться один місяць. Споживачі з ЄС вважають, що додаток для коротких відео підозрюється у порушенні законодавства ЄС про споживання та подає дітям приховану рекламу та неприйнятний вміст.

З популярністю оцифрування TikTok швидко розвивався у всьому світі. Але частина невідповідного вмісту викликала у людей занепокоєння щодо його політики конфіденційності та безпеки.

På fredag Європейська комісія розпочала офіційну розмову з TikTok та групами споживачів ЄС з метою перегляду бізнес-моделі та політики компанії.

Дідьє Рейндерс, європейський комісар з питань юстиції, сказав, що, оскільки нова пандемія коронавірусу приносить більшу цифровізацію, вона також приносить нові ризики, особливо для споживачів, що знаходяться в незабезпеченому становищі. У своїй заяві він зазначив: «В Європейському Союзі заборонено впливати на дітей та неповнолітніх за допомогою прихованої реклами, такою як банери у відео».

TikTok заявив, що разом з Ірландською комісією із захисту прав споживачів та Шведською організацією споживачів розпочне заходи щодо виправлення ситуації. Обидва органи ведуть переговори.

v

У заяві компанії йдеться: « Ми вжили низку заходів для захисту наших молодших користувачів, зокрема, зробили всі облікові записи молодших 16 років приватними за замовчуванням та відключили їм доступ до прямих повідомлень. Крім того, користувачі віком до 18 років не можуть купувати, надсилати або отримувати віртуальні подарунки, і ми маємо сувору політику, що забороняє рекламу, яка безпосередньо приваблює тих, хто не досяг цифрової згоди». 

Дамоклів меч над TikTok

Для довідки все почалося ще в лютому, коли європейська споживча організація BEUC подала скаргу до Європейської комісії проти TikTok. На той час національні споживчі організації в європейських країнах також звернулись до відповідних органів з проханням провести розслідування щодо діяльності компанії.

BEC forlengelse стверджував що TikTok порушив права споживача у «масовому масштабі'.

«Протягом кількох років TikTok став одним з найпопулярніших додатків у соціальних мережах з мільйонами користувачів по всій Європі. Але TikTok підводить своїх користувачів, масово порушуючи їх права. Ми виявили цілу низку порушень прав споживачів і, отже, подали скаргу на TikTok», — заявила Моніке Гойенс, генеральний директор BEUC.

Як зауважила організація, умови обслуговування TikTok є «неясними, неоднозначними та сприяють TikTok на шкоду своїм користувачам». До того ж авторські права на платформу дають TikTok право використовувати, розповсюджувати та відтворювати відео користувачів без винагороди.

Ми досі не знаємо, як все буде розвиватися, але, чесно кажучи, компанія вже заборонила користувачів до 13 років і видалила близько 500 000 облікових записів.

Hva er din reaksjon?
Kul
0
Kul
Glad
0
Glad
Rister
0
Rister
Interessant
0
Interessant
Trist
0
Trist
Angry
0
Angry
Les Gizchina på Google News

Likte du artikkelen? Takk til redaksjonen!

Dzherelo
Del med venner

Jeg har alltid vært interessert i IT-teknologi. Og siden min tidligere mangeårige profesjonelle aktivitet (som er design og pre-press forberedelse) ikke er mulig uten deres hjelp, skjedde det at alt som var relatert til datamaskiner (for eksempel innsamling og modernisering av "maskinvare", samt konfigurere programvare ) Jeg måtte alltid gjøre det selv.

Vel, med bruken av gadgets i livene våre, utvidet omfanget av interessene mine til å inkludere dem også.

Jeg liker å studere og analysere egenskapene til forskjellige enheter, og i mange år, før jeg kjøper noe nytt, studerer jeg alltid egenskapene til hver potensiell modell i lang tid og nøye, bruker ganske langt og møysommelig arbeid, leser anmeldelser, anmeldelser og sammenligninger.

Belønningen for tiden min er vanligvis at jeg mesteparten av tiden virkelig får det beste av det jeg kan få innenfor budsjettet mitt.

Vurder forfatteren
(Det er ingen vurderinger ennå)
GizChina.Com.Ua

Rapporter en feil

Tekst som skal sendes til våre redaksjoner: