Світові продажі електромобілів у 2020 році зросли на 39%

202102tesla 1536x1152 1

Експерти аналітичної компанії Canalys підбили підсумки 2020 року на світовому ринку електромобілів. За даними аналітиків, продажі у порівнянні з 2019 роком зросли на 39% і досягли 3,1 мільйона одиниць. Для порівняння, ринок легкових автомобілів у цілому скоротився на 14%. Експерти Canalys прогнозують, що до 2028 року продажі електромобілів зростуть до 30 мільйонів одиниць, а до 2030 року електромобілі становитимуть майже половину всіх легкових автомобілів, що продаються у світі.

Зазначимо, що у 2020 році частка електромобілів не досягла навіть 5% від усіх продажів нових автомобілів. Але очікується, що вже у 2021 році він перевищить 7%, що відповідатиме понад 5 мільйонам одиниць. Прогноз на період до кінця десятиліття чітко наведено на графіку.

Apple припиняє переговори щодо електричних автомобілів з Hyundai та Kia

Минулого тижня було багато чуток, що Apple обговорювала питання виробництва автомобілів Apple з Hyundai Motor та філією Hyundai Motor Kia. Однак зараз є повідомлення, що компанія призупинила ці обговорення. З усім тим, Apple також обговорює свої плани Apple Car з іншими виробниками автомобілів. Таким чином, Hyundai / Kia – не єдиний варіант Apple. Він може вирішити укласти угоди з іншими компаніями.

v

Ніккей раніше заявляв, що Apple веде переговори щонайменше з шістьма японськими автовиробниками щодо співпраці та виробничих відносин. На початку цього тижня CNBC також заявив, що Apple була близька до досягнення згоди з Kia. Оскільки Hyundai підтвердив свої обговорення з Apple на початку січня, переговори між Apple і Hyundai пройшли гладко. “Наскільки нам відомо, Apple веде переговори з низкою світових автовиробників, включаючи Hyundai Motors. Оскільки дискусії все ще перебувають на ранніх стадіях, рішення ще не прийнято ”. У компанії заявили. Лише через кілька годин Hyundai відкликав заяву та скасував згадування про Apple.

Оголошення Hyundai та інші докладні чутки про переговори Apple з автовиробниками викликали в Apple невдоволення. Згідно зі звітом Bloomberg, незрозуміло, чи можуть і коли обговорення між Apple та Hyundai відновитись. Однак кількість виробників, які насправді можуть задовольнити попит Apple, не велика.

Якщо вони врешті-решт відновлять переговори, Apple може врешті-решт співпрацювати з Kia. Японський виробник зрештою вироблятиме автомобілі Apple на американському заводі в Грузії. У Apple ще є трохи часу, щоб розібратися у своїх виробничих та виробничих планах, оскільки автомобілі Apple стануть офіційними не раніше ніж через 3 роки.

Ілон Маск намагався продати Tesla компанії Apple

Чутки про те, що глава Тесли Ілон Маск намагався продати його Apple, виявилися не просто чутками. Цю інформацію підтвердив сам Маск.

“У найтемніші дні програми Model 3 я звернувся до Тіма Кука, щоб обговорити можливість придбання компанією Tesla Tesla (за 1/10 нашої поточної вартості). Він відмовився взяти участь у зустрічі “.

Крім того, Маск поставив під сумнів правдивість нещодавнього звіту про “одноклітинну” батарею, яку Apple розробляє для свого електромобіля. Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Apple розраховує “кардинально” знизити вартість і збільшити дальність автомобіля, використовуючи нову структуру акумулятора на основі фосфату заліза літію (LFP).

Tesla вже використовує батареї LFP у своїх електричних транспортних засобах, але конструкція однієї комірки “неможлива”, оскільки отриманий акумулятор буде подавати занадто низьку напругу. Глава Tesla припускає, що акумулятор Apple все одно матиме сполучні елементи.

Hva er din reaksjon?
Kul
0
Kul
Glad
0
Glad
Rister
0
Rister
Interessant
0
Interessant
Trist
0
Trist
Angry
0
Angry
Les Gizchina på Google News

Likte du artikkelen? Takk til redaksjonen!

Del med venner

Jeg har alltid vært interessert i IT-teknologi. Og siden min tidligere mangeårige profesjonelle aktivitet (som er design og pre-press forberedelse) ikke er mulig uten deres hjelp, skjedde det at alt som var relatert til datamaskiner (for eksempel innsamling og modernisering av "maskinvare", samt konfigurere programvare ) Jeg måtte alltid gjøre det selv.

Vel, med bruken av gadgets i livene våre, utvidet omfanget av interessene mine til å inkludere dem også.

Jeg liker å studere og analysere egenskapene til forskjellige enheter, og i mange år, før jeg kjøper noe nytt, studerer jeg alltid egenskapene til hver potensiell modell i lang tid og nøye, bruker ganske langt og møysommelig arbeid, leser anmeldelser, anmeldelser og sammenligninger.

Belønningen for tiden min er vanligvis at jeg mesteparten av tiden virkelig får det beste av det jeg kan få innenfor budsjettet mitt.

Vurder forfatteren
(Det er ingen vurderinger ennå)
GizChina.Com.Ua

Rapporter en feil

Tekst som skal sendes til våre redaksjoner: