Huawei та Honor знайшли нового поставника дисплеїв

202102visionox

Китайці знають краще, і вони намагаються триматися за своє, дивлячись всередину. Останнім часом американська заборона поширюється на різні китайські компанії. Спочатку це були Huawei та ZTE, тепер це Xiaomi. Це лише питання часу, коли більше китайських компаній приєднаються до списку заборонених.

З цією метою китайські компанії намагаються якомога більше уникати американських технологій. Зараз понад 80 китайських компаній, включаючи Huawei та Xiaomi, працюють разом для вдосконалення китайської чіп-індустрії. Згідно з нещодавніми повідомленнями, Huawei та Honor будуть протегувати Visionox (китайська компанія з виробництва дисплеїв) цього року.

За інформацією ланцюжка постачання Huawei, Visionox отримає великі замовлення AMOLED від Huawei та Honor цього року. Для Huawei він замовить понад 5 мільйонів дисплейних панелей. Honor n його частина дозволить замовити понад 10 мільйонів одиниць.

Компанія досить інноваційна і має кілька першочергових значень у назві. Перший дисплей з екранною камерою на ZTE Axon 20 – від Visionox. Крім того, дисплей з найвищою у світі частотою оновлення (144 Гц) також від Visionox. Ця компанія також має перший у цій галузі гіперболоїдний гнучкий екран для розумних годинників. Наразі в ланцюзі постачання є такі, як Xiaomi, ZTE, Huami, LG, Oppo, Motorola та інші.

v

Крім того, 29 січня Visionox (002387) відповів на запитання інвесторів на публічній платформі, сказавши, що продукція AMOLED, яку виробляє та продає компанія, широко використовується споживачами першої лінії.

Visionox ще має пройти довгий шлях

Китайські виробники OLED-панелей намагаються наздогнати південнокорейських виробників, таких як Samsung та LG. Наразі Samsung все ще випереджає китайських виробників на багато років. Однак ми всі знаємо, що сталося з ринком РК-панелей. Китайці захопили ринок, що змусило корейців кинути робити ЖК-панелі. Китайські виробники OLED-панелей, такі як BOE та Visionox, постійно зростають.

Згідно з повідомленнями, у другій половині 2019 року замовлення Xiaomi на Visionox становлять понад 1 млрд юанів (142,5 млн доларів). Крім того, останній звіт стверджує, що замовлення Huawei сягнуть 2,5 мільярда юанів (350 мільйонів доларів), це дуже багато. Представник продажів Visionox заявив, що замовлення дисплеїв компанії лише для Huawei перевищить 6 млрд. (855 млн. Доларів) у 2021 році. Відтоді Visionox анонсувала свою першу технологію екранних камер. ZTE – перша компанія, яка використовує цю технологію, але незабаром за нею підуть і інші провідні бренди.

Hva er din reaksjon?
Kul
0
Kul
Glad
0
Glad
Rister
0
Rister
Interessant
0
Interessant
Trist
0
Trist
Angry
0
Angry
Les Gizchina på Google News

Likte du artikkelen? Takk til redaksjonen!

Del med venner

Jeg har alltid vært interessert i IT-teknologi. Og siden min tidligere mangeårige profesjonelle aktivitet (som er design og pre-press forberedelse) ikke er mulig uten deres hjelp, skjedde det at alt som var relatert til datamaskiner (for eksempel innsamling og modernisering av "maskinvare", samt konfigurere programvare ) Jeg måtte alltid gjøre det selv.

Vel, med bruken av gadgets i livene våre, utvidet omfanget av interessene mine til å inkludere dem også.

Jeg liker å studere og analysere egenskapene til forskjellige enheter, og i mange år, før jeg kjøper noe nytt, studerer jeg alltid egenskapene til hver potensiell modell i lang tid og nøye, bruker ganske langt og møysommelig arbeid, leser anmeldelser, anmeldelser og sammenligninger.

Belønningen for tiden min er vanligvis at jeg mesteparten av tiden virkelig får det beste av det jeg kan få innenfor budsjettet mitt.

Vurder forfatteren
(Det er ingen vurderinger ennå)
GizChina.Com.Ua

Rapporter en feil

Tekst som skal sendes til våre redaksjoner: