Сенатори США знову вимагають повернути HONOR в чорний список

Через санкції США Huawei стикається з безліччю труднощів. Гоніння змусили її продати Honor, і бренд тепер позиціює себе як самостійний. Але не всі вважають, що цей продаж була продажем, а не юридичним ходом. Ряд сенаторів в Конгресі США сумнівалися, що Honor дійсно вийшла з-під протекторату Huawei й не співпрацювала з китайськими військовими.

Вони розглядають продаж Honor як розумний маневр, щоб вивести компанію з-під санкцій США, але як і раніше відбувається витік даних китайським військовим. Вони об’єдналися, щоб переконати Джо Байдена внести Honor в чорний список. Відповідний лист сенатори направили на адресу президента США.

Вони звернули увагу на те, що у Honor тепер є доступ до американських технологій і компонентів. Своїм маркетинговим ходом Пекін «ефективно уникнув критичного експортного контролю. Компанія продовжує становити загрозу національній безпеці США, і бездіяльність Міністерства торгівлі може створити прецедент, щоб уникнути покарання за неї, сигналізуючи опонентам, що США вичерпали свої можливості або силу волі».

Якою буде реакція адміністрації Джо Байдена і Міністерства торгівлі США, невідомо. Але є всі підстави говорити, що на горизонті маячить цілком реальна загроза для Honor опинитися під гнітом санкцій. Серія Honor 50 скоро вийде на світовий ринок, і агресивна риторика, яка виходить із США, може негативно вплинути на продажі пристроїв компанії за межами Китаю.

v

Eer 50

Honor успішно відновлює свої позиції на китайському ринку смартфонів

Дослідження Counterpoint Technology Market Research передбачає, що бренд Honor зміцнює свої позиції на найбільшому у світі ринку смартфонів — Китаї.

Нагадаємо, що бренд Honor був змушений відокремитися від телекомунікаційного гіганта Huawei через суворі санкції з боку США. З того часу бренд Honor активізував свої дослідження і розробки та анонсував ряд продуктів, які завоювали популярність у споживачів.

В результаті серпневі продажі Honor в КНР підскочили на 18% в порівнянні з попереднім місяцем. Як уже зазначалося, це зробило компанію одним з найбільш гінких брендів в сегменті смартфонів.

Більш того, бренд Honor зміг обійти Xiaomi у продажу пристроїв на китайському ринку в кінці минулого місяця. У списку провідних постачальників бренд Honor посів третє місце з часткою близько 15%.

Смартфони Vivo є найпопулярнішими в Китаї — в серпні на частку цієї компанії доводилося приблизно 23%. На другому місці інший місцевий розробник — Oppo з оцінкою близько 21%.

Таким чином, три названі компанії контролюють майже 60% найбільшого у світі ринку смартфонів.

Wat is uw reactie?
Coole
0
Coole
Gelukkig
0
Gelukkig
Shaking
0
Shaking
Interessant
0
Interessant
Triest
0
Triest
Boos
0
Boos
Lees Gizchina op Google Nieuws

Vond je het artikel leuk? Dank aan de redactie!

bron
Delen met vrienden

Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in IT-technologieën. En aangezien mijn jarenlange professionele activiteit (ontwerp en prepressvoorbereiding) onmogelijk is zonder hun hulp, gebeurde het zo dat alles wat met computers te maken had (bijvoorbeeld het verzamelen en upgraden van "hardware", evenals het configureren software ) Ik moest het altijd zelf doen.

Welnu, met de komst van gadgets in ons leven breidde de reikwijdte van mijn interesses zich uit en omvatte ze ook.

Ik bestudeer en analyseer graag de mogelijkheden van verschillende apparaten, en voordat ik iets nieuws koop, bestudeer ik jarenlang altijd de mogelijkheden van elk potentieel model lang en zorgvuldig, besteed ik behoorlijk lang en nauwgezet werk, lees recensies, recensies en vergelijkingen.

De beloning voor de bestede tijd is meestal dat ik meestal echt het beste haal uit wat binnen mijn budget mogelijk is.

Beoordeel de auteur
(Er zijn nog geen beoordelingen)
GizChina.Com.Ua

Rapporteer een fout

Tekst te sturen naar onze redactie: