Ігрові смартфони не користуються популярністю

У сегменті ігрових смартфонів з’явився новий гравець, який є агресивним конкурентом. Redmi випустив свій перший в історії ігровий смартфон, ігрову версію Redmi K40, кілька днів тому. І відтепер компанія, здається, знає, чому ігрові телефони не популярні. За словами Лу Вейбінга, генерального директора бренду Redmi, компанія займається ігровою сферою, щоб популяризувати її.

За його словами, ігрові смартфони не користуються популярністю, оскільки вони занадто дорогі. Він вважає, що нинішні продажі ігрових смартфонів не є великими через ціновий поріг. Крім того, він стверджує, що на ігрові смартфони немає псевдопопиту, а лише високі ціни. Він сказав:

«Сьогодні вартість одного процесора становить 10 доларів, а пам’ять або екран ще дорожчі. Існує також маркетингова вартість. Коли ми додамо ці витрати, буде дуже важко мати дешеві ігрові смартфони. Таким чином, популяризація ігрових смартфонів стає дуже складною»

Лу Вейбінг вважає, що у виробників ігрових мобільних телефонів виникають певні проблеми в їх напрямку та мисленні.

«Початкова вартість дуже дорога, і всі хотять продати за більші гроші. Це призвело до того, що продукт відхилявся від потреб користувача, тому нам тепер потрібно повернутися і витягнути його назад»

Redmi стверджує, що цього року продасть не менше 1,7 мільйона ігрових версій Redmi K40. Нагадаємо, що загальний обсяг продажів ігрових смартфонів від усіх виробників у Китаї становить близько 1,7 мільйона.

Чому Redmi приєднався до ігрового ринку?

Говорячи про причини виходу на ігровий ринок, Лу Вейбінг пояснив, що користувачі Redmi молодшають, особливо користувачі серії K. Основна частина цих користувачів мають 20 років, і вони проводять більше часу, граючи в ігри.

По-друге, Redmi вже деякий час спостерігає та досліджує категорію ігрових телефонів. Дані показують, що продаж ігрових телефонів на китайському ринку у 2020 році становитиме лише 1,6 – 1,7 мільйона одиниць. Крім того, ціна ігрових телефонів стане дорожчою.

Ігрова версія Redmi K40 поставляється з початковою ціною 1999 юанів (309 доларів США). Це робить його найдешевшим ігровим смартфоном на ринку. Окрім ціни, Лу Вейбінг також намагається вирішити кілька основних проблемних ситуацій сучасних ігрових телефонів. Цей смартфон має товщину всього 8,3 мм і важить всього 205 г. Це перемагає звичну тенденцію для ігрових смартфонів бути важкими та товстими.

Wat is uw reactie?
Coole
0
Coole
Gelukkig
0
Gelukkig
Shaking
0
Shaking
Interessant
0
Interessant
Triest
0
Triest
Boos
0
Boos
Lees Gizchina op Google Nieuws

Vond je het artikel leuk? Dank aan de redactie!

bron
Delen met vrienden

Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in IT-technologieën. En aangezien mijn jarenlange professionele activiteit (ontwerp en prepressvoorbereiding) onmogelijk is zonder hun hulp, gebeurde het zo dat alles wat met computers te maken had (bijvoorbeeld het verzamelen en upgraden van "hardware", evenals het configureren software ) Ik moest het altijd zelf doen.

Welnu, met de komst van gadgets in ons leven breidde de reikwijdte van mijn interesses zich uit en omvatte ze ook.

Ik bestudeer en analyseer graag de mogelijkheden van verschillende apparaten, en voordat ik iets nieuws koop, bestudeer ik jarenlang altijd de mogelijkheden van elk potentieel model lang en zorgvuldig, besteed ik behoorlijk lang en nauwgezet werk, lees recensies, recensies en vergelijkingen.

De beloning voor de bestede tijd is meestal dat ik meestal echt het beste haal uit wat binnen mijn budget mogelijk is.

Beoordeel de auteur
(Er zijn nog geen beoordelingen)
GizChina.Com.Ua