Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Augstsprieguma katrs стадії зарядки paliek pastāvīgs, līdz не досягне наступної напруги pēc досягнення noteikti parametrus, і, beidzot, nenotiks pilns. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Kāda ir tava reakcija?
Vēsie
0
Vēsie
Laimīgs
0
Laimīgs
kratīšanas
0
kratīšanas
Interesants
0
Interesants
Bēdīgs
0
Bēdīgs
Dusmīgs
0
Dusmīgs
Lasiet Gizchina pakalpojumā Google ziņas

Vai jums patika raksts? Paldies redakcijai!

Jerelo
Dalīties ar draugiem

Mani vienmēr ir interesējušas IT tehnoloģijas. Un tā kā mana iepriekšējā daudzu gadu profesionālā darbība (kas ir dizains un pirmsspiediena sagatavošana) nav iespējama bez viņu palīdzības, sagadījās, ka viss, kas bija saistīts ar datoriem (piemēram, "aparatūras" vākšana un jaunināšana, kā arī konfigurēšana programmatūra ) Man tas vienmēr bija jādara pašam.

Nu, līdz ar sīkrīku parādīšanos mūsu dzīvē, mana interešu sfēra paplašinājās, iekļaujot arī tās.

Man patīk pētīt un analizēt dažādu ierīču iespējas, un daudzus gadus, pirms pērku kaut ko jaunu, es vienmēr ilgi un rūpīgi izpētu katra potenciālā modeļa iespējas, pavadu diezgan ilgu un rūpīgu darbu, lasu atsauksmes, atsauksmes. un salīdzinājumi.

Atlīdzība par pavadīto laiku parasti ir tāda, ka lielāko daļu laika es patiešām gūstu vislabāko no tā, ko varu iegūt sava budžeta ietvaros.

Novērtē autoru
(Vērtējumu vēl nav)
GizChina.Com.Ua