Facebook розібрався з 30% виплатами Apple App Store

Facebook і Apple — обидві американські компанії, і, як правило, вони повинні бути в мирі між собою. Tomēr обидві uzņēmums bija у сварці завдяки новій політиці конфіденційності Apple. Ця нова політика Apple не дозволить програмам відстежувати дані користувачів без їхньої згоди. Це значно вплине на рекламний бізнес Facebook, який приносить багато грошей. З цієї причини керівники обох компаній мали сказати кілька неприємних речей. В нещодавнім повідомленні керівник соціальних програм Facebook та Instagram стверджує, що Facebook тепер має спосіб обійти 30% виплати Apple.

За словами Адама Моссері, керівника соціальної програми Facebook Instagram, Facebook планує створити можливості для автономної торгівлі для розробників, щоб уникнути 30%, які стягує Apple. Нещодавно в одному з інтерв’ю Моссері сказав: “Apple наполягає на нарахуванні 30% комісії, коли цифрові транзакції відбуваються на платформі iOS, за невеликими винятками. Для транзакцій, які відбуваються на iOS, нам доведеться дотримуватися їхніх правил. Але загалом, ми будемо шукати інші шляхи, щоб допомогти розробникам заробляти на життя та полегшувати транзакції в інших місцях».

«Наприклад, якщо ми можемо допомогти брендам та розробникам знайти один одного, вони можуть проводити ці транзакції в автономному режимі. Для афілійованого маркетингу це реальний, а не цифровий продукт. Тому ми будемо прагнути переїхати ближче до місця, де забудовники дійсно можуть стабільно заробляти на життя».

Facebook намагається обійти 30% комісії Apple

Як ми всі знаємо, за програмне забезпечення або цифрові продукти, придбані в App Store, Apple зазвичай бере 30% комісії. Це означатиме, що розробникам доведеться ділити дохід з Apple. Щоб обійти комісію Apple, Instagram планує заохотити розробників встановлювати офлайн-зв’язки з брендами або іншими розробниками.

Протягом останніх кількох років Facebook суперечив Apple. У понеділок Facebook також оголосив, що до 2023 року не стягуватиме плату з творців вмісту. Очевидно, це насмішка над часткою доходу Apple у 30%.

v

В цей час компанії в соціальних мережах шукають шляхи залучення творців, сподіваючись, що вони витратять більше часу на своїх платформах, щоб отримати більший дохід від реклами. Щодо того, де провести час, розробники мають своє слово. З цієї причини компанії соціальних медіа також намагаються залучити їх взаємовигідним способом. Наприклад, заробляйте комісійні за допомогою маркетингу, прямих підказок або підписки.

Моссері сказав: «Якщо ми хочемо бути найкращим домом для творців в Інтернеті, ми повинні пропонувати подібні монетизовані продукти, оскільки конкуренція жорстка і швидко загострюється».

Kāda ir tava reakcija?
Vēsie
0
Vēsie
Laimīgs
0
Laimīgs
kratīšanas
0
kratīšanas
Interesants
0
Interesants
Bēdīgs
0
Bēdīgs
Dusmīgs
0
Dusmīgs
Lasiet Gizchina pakalpojumā Google ziņas

Vai jums patika raksts? Paldies redakcijai!

Jerelo
Dalīties ar draugiem

Mani vienmēr ir interesējušas IT tehnoloģijas. Un tā kā mana iepriekšējā daudzu gadu profesionālā darbība (kas ir dizains un pirmsspiediena sagatavošana) nav iespējama bez viņu palīdzības, sagadījās, ka viss, kas bija saistīts ar datoriem (piemēram, "aparatūras" vākšana un jaunināšana, kā arī konfigurēšana programmatūra ) Man tas vienmēr bija jādara pašam.

Nu, līdz ar sīkrīku parādīšanos mūsu dzīvē, mana interešu sfēra paplašinājās, iekļaujot arī tās.

Man patīk pētīt un analizēt dažādu ierīču iespējas, un daudzus gadus, pirms pērku kaut ko jaunu, es vienmēr ilgi un rūpīgi izpētu katra potenciālā modeļa iespējas, pavadu diezgan ilgu un rūpīgu darbu, lasu atsauksmes, atsauksmes. un salīdzinājumi.

Atlīdzība par pavadīto laiku parasti ir tāda, ka lielāko daļu laika es patiešām gūstu vislabāko no tā, ko varu iegūt sava budžeta ietvaros.

Novērtē autoru
(Vērtējumu vēl nav)
GizChina.Com.Ua

Ziņot par kļūdu

Teksts, kas jānosūta mūsu redaktoriem: