Ігрові смартфони не користуються популярністю

У сегменті ігрових смартфонів з’явився новий гравець, який є агресивним конкурентом. Redmi випустив свій перший в історії ігровий смартфон, ігрову версію Redmi K40, кілька днів тому. І відтепер компанія, здається, знає, чому ігрові телефони не популярні. За словами Лу Вейбінга, генерального директора бренду Redmi, компанія займається ігровою сферою, щоб популяризувати її.

За його словами, ігрові смартфони не користуються популярністю, оскільки вони занадто дорогі. Він вважає, що нинішні продажі ігрових смартфонів не є великими через ціновий поріг. Крім того, він стверджує, що на ігрові смартфони немає псевдопопиту, а лише високі ціни. Він сказав:

«Сьогодні вартість одного процесора становить 10 доларів, а пам’ять або екран ще дорожчі. Існує також маркетингова вартість. Коли ми додамо ці витрати, буде дуже важко мати дешеві ігрові смартфони. Таким чином, популяризація ігрових смартфонів стає дуже складною»

Лу Вейбінг вважає, що у виробників ігрових мобільних телефонів виникають певні проблеми в їх напрямку та мисленні.

«Початкова вартість дуже дорога, і всі хотять продати за більші гроші. Це призвело до того, що продукт відхилявся від потреб користувача, тому нам тепер потрібно повернутися і витягнути його назад»

Redmi стверджує, що цього року продасть не менше 1,7 мільйона ігрових версій Redmi K40. Нагадаємо, що загальний обсяг продажів ігрових смартфонів від усіх виробників у Китаї становить близько 1,7 мільйона.

Чому Redmi приєднався до ігрового ринку?

Говорячи про причини виходу на ігровий ринок, Лу Вейбінг пояснив, що користувачі Redmi молодшають, особливо користувачі серії K. Основна частина цих користувачів мають 20 років, і вони проводять більше часу, граючи в ігри.

По-друге, Redmi вже деякий час спостерігає та досліджує категорію ігрових телефонів. Дані показують, що продаж ігрових телефонів на китайському ринку у 2020 році становитиме лише 1,6 – 1,7 мільйона одиниць. Крім того, ціна ігрових телефонів стане дорожчою.

Ігрова версія Redmi K40 поставляється з початковою ціною 1999 юанів (309 доларів США). Це робить його найдешевшим ігровим смартфоном на ринку. Окрім ціни, Лу Вейбінг також намагається вирішити кілька основних проблемних ситуацій сучасних ігрових телефонів. Цей смартфон має товщину всього 8,3 мм і важить всього 205 г. Це перемагає звичну тенденцію для ігрових смартфонів бути важкими та товстими.

Kāda ir tava reakcija?
Vēsie
0
Vēsie
Laimīgs
0
Laimīgs
kratīšanas
0
kratīšanas
Interesants
0
Interesants
Bēdīgs
0
Bēdīgs
Dusmīgs
0
Dusmīgs
Lasiet Gizchina pakalpojumā Google ziņas

Vai jums patika raksts? Paldies redakcijai!

Jerelo
Dalīties ar draugiem

Mani vienmēr ir interesējušas IT tehnoloģijas. Un tā kā mana iepriekšējā daudzu gadu profesionālā darbība (kas ir dizains un pirmsspiediena sagatavošana) nav iespējama bez viņu palīdzības, sagadījās, ka viss, kas bija saistīts ar datoriem (piemēram, "aparatūras" vākšana un jaunināšana, kā arī konfigurēšana programmatūra ) Man tas vienmēr bija jādara pašam.

Nu, līdz ar sīkrīku parādīšanos mūsu dzīvē, mana interešu sfēra paplašinājās, iekļaujot arī tās.

Man patīk pētīt un analizēt dažādu ierīču iespējas, un daudzus gadus, pirms pērku kaut ko jaunu, es vienmēr ilgi un rūpīgi izpētu katra potenciālā modeļa iespējas, pavadu diezgan ilgu un rūpīgu darbu, lasu atsauksmes, atsauksmes. un salīdzinājumi.

Atlīdzība par pavadīto laiku parasti ir tāda, ka lielāko daļu laika es patiešām gūstu vislabāko no tā, ko varu iegūt sava budžeta ietvaros.

Novērtē autoru
(Vērtējumu vēl nav)
GizChina.Com.Ua