iPhone X вибухнув у кишені користувача, спричинивши опіки

За повідомленням 9to5mac, Роберт Де Роуз з Мельбурна, Австралія подав позов проти Apple після того, як його iPhone X вибухнув у кишені. Користувач звернувся до суду, оскільки Apple жодним чином не відповіла на його скаргу.

Роберт Де Роуз сказав, що він сидів за своїм столом, коли почув шипіння в кишені і відчув біль у нозі.

“Я почув слабкий поп-звук, а потім запаморочення, а потім відчув сильний біль у правій нозі, тому відразу ж підскочив і зрозумів, що це мій телефон”, – сказав він 7NEWS.

Він витягнув iPhone X із кишені, якій було трохи більше року, щоб виявити, що з нього виходить чорний дим.

v

Стегно отримало опіки другого ступеня. Він кілька разів зв’язувався з Apple щодо цього, але відповіді так і не отримав.

Де Роуз звернувся до юридичної форми Carbone Lawyers, яка допомогла подати позов проти Apple. Фірма також представляє ще одного чоловіка з Мельбурна, який стверджує, що його Apple Watch вибухнув і спричинив опіки руки.

Пізніше Apple відповіла, що компанія надає великого значення питанням безпеки споживачів і розслідує обидва твердження.

Apple beidzot ir uzvarējis Samsung globālajā viedtālruņu tirgū

Apple випередила Samsung і стала провідним світовим брендом смартфонів на тлі рекордних продажів смартфонів iPhone. Компанія продемонструвала величезний стрибок в останньому кварталі минулого року, тоді як позиції Huawei сильно ослабли.

За даними Counterpoint Research, за попередній квартал постачання смартфонів iPhone зросли на 22%. Цей сплеск зумовлений випуском модельного ряду iPhone 12, який підтримує мережі п’ятого покоління. Також не впали продажі попередніх моделей, попит на які стабільний після зниження ціни.
Компанія поставила 90 мільйонів смартфонів і має понад 23% частки ринку. Аналітики відзначають, що Apple зміцнила свої позиції в преміумсегменті смартфонів у Китаї. За словами генерального директора Apple Тіма Кука, два з трьох найкращих смартфонів преміумкласу в Китаї – від Apple.

Друге місце у кварталі належить Samsung, який отримав близько 19% ринку. Третє місце дісталося Xiaomi, за ним Oppo та Vivo, які посіли четверте та п’яте місця відповідно. Huawei опустилася на 6 місце.

Якщо врахувати результати за рік, то лідирує Samsung, друге – Apple, третє – Huawei, за ним – Xiaomi, Oppo, Vivo та Realme. Останній був найбільш гінким брендом за останній рік.

Дані Counterpoint Research в цілому узгоджуються з оцінками іншої аналітичної фірми IDC, які ми вже опублікували.

Kāda ir tava reakcija?
Vēsie
0
Vēsie
Laimīgs
0
Laimīgs
kratīšanas
0
kratīšanas
Interesants
0
Interesants
Bēdīgs
0
Bēdīgs
Dusmīgs
0
Dusmīgs
Lasiet Gizchina pakalpojumā Google ziņas

Vai jums patika raksts? Paldies redakcijai!

Jerelo
Dalīties ar draugiem

Mani vienmēr ir interesējušas IT tehnoloģijas. Un tā kā mana iepriekšējā daudzu gadu profesionālā darbība (kas ir dizains un pirmsspiediena sagatavošana) nav iespējama bez viņu palīdzības, sagadījās, ka viss, kas bija saistīts ar datoriem (piemēram, "aparatūras" vākšana un jaunināšana, kā arī konfigurēšana programmatūra ) Man tas vienmēr bija jādara pašam.

Nu, līdz ar sīkrīku parādīšanos mūsu dzīvē, mana interešu sfēra paplašinājās, iekļaujot arī tās.

Man patīk pētīt un analizēt dažādu ierīču iespējas, un daudzus gadus, pirms pērku kaut ko jaunu, es vienmēr ilgi un rūpīgi izpētu katra potenciālā modeļa iespējas, pavadu diezgan ilgu un rūpīgu darbu, lasu atsauksmes, atsauksmes. un salīdzinājumi.

Atlīdzība par pavadīto laiku parasti ir tāda, ka lielāko daļu laika es patiešām gūstu vislabāko no tā, ko varu iegūt sava budžeta ietvaros.

Novērtē autoru
(Vērtējumu vēl nav)
GizChina.Com.Ua

Ziņot par kļūdu

Teksts, kas jānosūta mūsu redaktoriem: