Xiaomi готується випустити нове покоління своїх розумних браслетів – Xiaomi Mi Band 6. До моменту запуску в Китаї модель для міжнародного ринку – Xiaomi Mi Smart Band 6 вже отримує необхідні сертифікати за межами Китаю.
Назва Xiaomi Mi Smart Band 6 було підтверджено документацією в базі даних індонезійського напівдержавного монопольного оператора Indonesia Telecom, де гаджет вже пройшов сертифікацію. Раніше модель отримала необхідну сертифікацію для Індії.
За попередніми даними, розумний браслет Xiaomi Mi Band 6 буде багато в чому кращим за торішній Mi Band 5.
Він отримає підтримку SpO2, NFC, GPS, голосового помічника Alexa та більший екран. Крім того, розшириться функціональність програмного забезпечення. У тому числі замість 11 видів активності вже буде 30, включаючи нові — танці, зумба, крикет, баскетбол та кікбоксинг.
Xiaomi – це третій у світі бренд смартфонів, серія Redmi Note перевищує 200 мільйонів постачань
Xiaomi була першою компанією, яка випустила флагман з чипсетом Snapdragon 888 від Qualcomm. Бренд представив Mi 11 у грудні разом з MIUI 12.5. Нещодавно компанія офіційно оголосила про новий флагман для світових ринків, поряд із відповідною версією MIUI, розробленою для світової аудиторії. Окрім нової версії програмного забезпечення та флагмана, компанія використала можливість розкрити подробиці про свій прогрес.
Попри пандемію, яка спустошила ринок минулого року, марці вдалося стати третьою за величиною маркою смартфонів у світі. Бренд Redmi також побив деякі рекорди минулого року.
Згідно з повідомленням бренду, це перша марка смартфонів на десяти ринках, яка включає Індію як одну з найбільш помітних. Щобільше, вона досягла принаймні третьої позиції на 36 ринках. Китайський гігант також є маркою що найбільш швидко зростає у сегменті високого класу із дивовижним зростанням у 3639% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в третьому кварталі 2020 року.
Читайте також: ZTE Axon 30 Pro з новою під екранною камерою, показаною на фото
Xiaomi investēja pētniecības un attīstības nodaļā un uzlaboja ražošanas procesu
У період з останнього кварталу 2019 року до третього кварталу 2020 року Xiaomi інвестувала понад 1,3 млрд доларів у відділ досліджень та розробок. Як результат, 2143 тестування камер, які тривали від 3 до 4 днів, були повністю автоматизовані. В цей час бренд здатний протестувати свої камери лише за один день. Бренд також вдосконалив свої камери та програмне забезпечення. Наприклад, Xiaomi Mi 10 Pro утримував перше місце в рейтингу камер DxOMark протягом 48 днів. Mi 10 Ultra був на вершині майже два з половиною місяці. Mi 11 також добре показав себе на вебсайті тестів камер. Аудіолабораторія також успішно працює.
Mi 10 Pro був найкращим телефоном у тестах DxO Audio протягом більшої частини 2020 року. Бренд також має більше лабораторій для розробки 5G, дисплеїв та такий, що покращує загальну стабільність телефону.
Papildus tam, ka Mi tālruņiem klājas diezgan labi augstākās klases segmentā, Redmi filiāle arī pelna daudz naudas. Līdz šim Redmi Note sērija ir nosūtījusi vairāk nekā 200 miljonus vienību visā pasaulē. Salīdzinājumam – pagājušā gada novembrī šis skaitlis bija tikai 140 miljoni, bet 100. gada oktobrī – 2019 miljoni. Mēs sagaidām, ka 2020. gadā šie skaitļi sasniegs jaunu augstāko līmeni līdz ar Redmi Note 10 sērijas ienākšanu. Tāpat kā ķīniešu Redmi Note 9 sērija, mēs sagaidām, ka Redmi Redmi Note 5 sērijā ieviesīs vismaz divus 10G viedtālruņus.
Ir vērts atzīmēt, ka Xiaomi pieaugums ir saistīts arī ar Huawei nāvi. Tomēr mums ir jāpateicas pirmajam par to, ka viņi zina, kā vislabāk izmantot šo iespēju.