Xiaomi TV: №5 у світі та №1 у Китаї

Як ви вже знаєте, сьогодні Xiaomi Group оголосила про свої досягнення за другий квартал 2021 року. Лей Цзюнь також поділився відповідними даними: загальний дохід склав 87,8 млрд юанів (13,55 млрд доларів), збільшившись на 64%; чистий прибуток — 8,3 мільярда (1,28 мільярда доларів), зростання на 83%, скоригований чистий прибуток склав 6,3 мільярда (0,97 мільярда доларів), збільшившись на 87%, грошовий резерв становить 111,6 млрд юанів (17,23 млрд доларів).

Ці цифри вражають. Але для звичайних користувачів вони можуть бути не дуже цікавими. Замість цього ми припускаємо, що наших читачів більше цікавлять продажі смартфонів, постачанням телевізорів Xiaomi й аналогічними даними. Що стосується першого, ми вже говорили, що Xiaomi посіла перше місце у 22 глобальних маркерах і друге місце у світі. Так що щодо продуктів Xiaomi TV?

Як показує фінансовий звіт Xiaomi, витрати на дослідження і розробки в цьому кварталі склали 3,1 мільярда юанів (0,48 мільярда доларів), збільшившись на 56,5%. Глобальні активні користувачі MIUI досягли 454 мільйонів, в той час як щомісячні активні користувачі Xiao Ai вперше перевищили 100 мільйонів.

Варто відзначити, що телевізор Xiaomi займає перше місце в Китаї 10 кварталів поспіль.

v

Xiaomi TV Rocks

10 серпня компанія представила Xiaomi Mi TV 6 OLED. Вважається, що це перший OLED-телевізор для молоді. Що стосується ціни, то роздрібна ціна 55-дюймової версії становить 5699 юанів (878 доларів США).

Лу Вейбінг, генеральний менеджер бренду Redmi, сказав, що телевізор Xiaomi може створити нову ситуацію на ринку OLED-телевізорів. І, дивлячись на функції, які він пропонує, і на ціну, за яку він доступний, є всі підстави вважати, що слова Лу Вейбінга близькі до істини.

Ще у 2019 році Пан Цзютанг, партнер інвестиційного відділу Xiaomi, висловив свою думку, сказавши, що він вважає, що успіх Xiaomi в основному обумовлений такими трьома пунктами:

  • Підтримується сильною виробничим ланцюжком в Китаї;
  • Привабливість бренду Xiaomi та ефективність каналів збуту можуть заощадити 10-30% витрат на маркетинг / канали збуту в порівнянні з традиційними підприємствами;
  • Ефект масштабування витрат від стратегії вибухових продуктів Xiaomi, що спрощує ланцюжок постачання / готова продукція / матеріальні запаси, створювані великою кількістю моделей.

В цілому еволюція телевізорів Xiaomi дуже цікава з точки зору спостереження. Компанія почала виробляти продукти з великим екраном з 2013 року. А через 7-8 років вона могла б перевершити багатьох традиційних виробників телевізорів.

На цю мить їй немає аналогів в Китаї та Індії. І у світі вона увійшла в п’ятірку кращих. Це означає, що за короткий проміжок часу Xiaomi змогла обігнати багато гучних імен.

Kokia tavo reakcija?
Saunus
0
Saunus
Laimingas
0
Laimingas
Drebulys
0
Drebulys
Įdomus
0
Įdomus
Liūdnas
0
Liūdnas
Piktas
0
Piktas
Skaitykite „Gizchina“ „Google“ naujienose

Ar jums patiko straipsnis? Ačiū redaktoriams!

Jerelas
Pasidalink su draugais

Visada domėjausi IT technologijomis. O kadangi mano ankstesnė ilgametė profesinė veikla (tai yra projektavimas ir pasiruošimas spaudai) neapsieina be jų pagalbos, tai taip jau susiklostė, kad viskas, kas buvo susiję su kompiuteriais (pvz., „aparatinės įrangos“ rinkimas ir modernizavimas, taip pat programinės įrangos konfigūravimas ) Visada turėjau tai padaryti pačiam.

Na, o mūsų gyvenime atsiradus dalykėliams, mano interesų sritis išsiplėtė ir apėmė juos.

Mėgstu studijuoti ir analizuoti įvairių įrenginių galimybes, o jau daug metų, prieš pirkdamas ką nors naujo, visada ilgai ir atidžiai studijuoju kiekvieno potencialaus modelio galimybes, praleidžiu gana ilgą ir kruopštų darbą, skaitau atsiliepimus, apžvalgas. ir palyginimai.

Atlygis už savo laiką paprastai yra tas, kad dažniausiai tikrai gaunu tai, ką galiu gauti neviršydamas savo biudžeto.

Įvertinkite autorių
(Įvertinimų dar nėra)
GizChina.Com.Ua

Pranešti apie klaidą

Tekstas siunčiamas mūsų redaktoriams: