YouTube заплатив 30 мільярдів доларів за останні три роки

Технологічні компанії, які розробляють соціальні мережі та медіаплатформи, з кожним роком витрачають все більше і більше грошей на виплати творцям контенту.

Відеосервіс YouTube, який належить Google, нагадав сьогодні, що витрачає на це все більше. За останні три роки сервіс заплатив творцям контенту більше ніж 30 мільярдів доларів, а кількість учасників партнерської програми перевищила 2 мільйони користувачів і компаній, що створюють оригінальний контент для платформи.

YouTube почав використовувати частину своїх доходів від реклами для оплати творців контенту у 2007 році. В результаті була сформована розгалужена партнерська програма, яка дозволяє монетизувати відео, що публікуються користувачами, різними способами.

Це було своєчасне рішення, оскільки в той час рекламодавці бойкотували сервіс через велику кількість неприйнятних відео. У 2018 році компанія значно скоротила кількість каналів з активованою монетизацією, посиливши правила, але зараз кількість учасників партнерської програми знову зростає.

Основні конкуренти YouTube, такі, як Facebook, TikTok і Instagram, намагалися переманити творців контенту щедрими виплатами, але поки жодному з них це не вдалося. YouTube залишається найпопулярнішою платформою.

v

YouTube також виплачує винагороду традиційним ЗМІ, які публікують відео на платформі. Ми не знаємо, яка частина від загальної суми виплат йде компаніям, але, на думку експертів, величезна частина виплат йде незалежним авторам контенту, які вибрали YouTube для монетизації своїх відео.

Google посилить захист акаунтів користувачів YouTube

Google активно просуває двофакторну (двоетапну) аутентифікацію в усіх своїх сервісах. На цьому тижні компанія оголосила, що цей метод перевірки стане обов’язковим для творців контенту YouTube.

У твіті TeamYouTube компанія підтвердила плани щодо посилення захисту облікових записів користувачів. Вимога набере чинності з 1 листопада цього року і в першу чергу це стосується доступу до YouTube Studio.

Однак звичайні користувачі, які не є учасниками партнерської програми YouTube, зможуть завантажувати відео, використовуючи старі спрощені механізми захисту.

Партнерська програма, доступна в декількох країнах, передбачає монетизацію відео, тому потребує додаткового захисту. Крім того, його члени повинні відповідати ряду вимог, мати понад 1000 передплатників, понад 4000 годин перегляду за останні 12 місяці, крім пов’язаної облікового запису AdSense і т. і.

Двоетапна аутентифікація доступна в налаштуваннях облікового запису. Зазвичай при такому способі захисту користувачам необхідно вводити коди з SMS, коди з раніше збереженого списку, або використовувати інші методи, наприклад мобільний додаток Google Authenticator.

Kokia tavo reakcija?
Saunus
0
Saunus
Laimingas
0
Laimingas
Drebulys
0
Drebulys
Įdomus
0
Įdomus
Liūdnas
0
Liūdnas
Piktas
0
Piktas
Skaitykite „Gizchina“ „Google“ naujienose

Ar jums patiko straipsnis? Ačiū redaktoriams!

Jerelas
Pasidalink su draugais

Visada domėjausi IT technologijomis. O kadangi mano ankstesnė ilgametė profesinė veikla (tai yra projektavimas ir pasiruošimas spaudai) neapsieina be jų pagalbos, tai taip jau susiklostė, kad viskas, kas buvo susiję su kompiuteriais (pvz., „aparatinės įrangos“ rinkimas ir modernizavimas, taip pat programinės įrangos konfigūravimas ) Visada turėjau tai padaryti pačiam.

Na, o mūsų gyvenime atsiradus dalykėliams, mano interesų sritis išsiplėtė ir apėmė juos.

Mėgstu studijuoti ir analizuoti įvairių įrenginių galimybes, o jau daug metų, prieš pirkdamas ką nors naujo, visada ilgai ir atidžiai studijuoju kiekvieno potencialaus modelio galimybes, praleidžiu gana ilgą ir kruopštų darbą, skaitau atsiliepimus, apžvalgas. ir palyginimai.

Atlygis už savo laiką paprastai yra tas, kad dažniausiai tikrai gaunu tai, ką galiu gauti neviršydamas savo biudžeto.

Įvertinkite autorių
(Įvertinimų dar nėra)
GizChina.Com.Ua

Pranešti apie klaidą

Tekstas siunčiamas mūsų redaktoriams: