Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Aukštos įtampos kiekviena стадії зарядки lieka nuolatinis, iki не досягне наступної напруги po to досягнення tam tikras parametrus, і, pagaliau, neįvyks pilnas. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Kokia tavo reakcija?
Saunus
0
Saunus
Laimingas
0
Laimingas
Drebulys
0
Drebulys
Įdomus
0
Įdomus
Liūdnas
0
Liūdnas
Piktas
0
Piktas
Skaitykite „Gizchina“ „Google“ naujienose

Ar jums patiko straipsnis? Ačiū redaktoriams!

Jerelas
Pasidalink su draugais

Visada domėjausi IT technologijomis. O kadangi mano ankstesnė ilgametė profesinė veikla (tai yra projektavimas ir pasiruošimas spaudai) neapsieina be jų pagalbos, tai taip jau susiklostė, kad viskas, kas buvo susiję su kompiuteriais (pvz., „aparatinės įrangos“ rinkimas ir modernizavimas, taip pat programinės įrangos konfigūravimas ) Visada turėjau tai padaryti pačiam.

Na, o mūsų gyvenime atsiradus dalykėliams, mano interesų sritis išsiplėtė ir apėmė juos.

Mėgstu studijuoti ir analizuoti įvairių įrenginių galimybes, o jau daug metų, prieš pirkdamas ką nors naujo, visada ilgai ir atidžiai studijuoju kiekvieno potencialaus modelio galimybes, praleidžiu gana ilgą ir kruopštų darbą, skaitau atsiliepimus, apžvalgas. ir palyginimai.

Atlygis už savo laiką paprastai yra tas, kad dažniausiai tikrai gaunu tai, ką galiu gauti neviršydamas savo biudžeto.

Įvertinkite autorių
(Įvertinimų dar nėra)
GizChina.Com.Ua