Facebook розібрався з 30% виплатами Apple App Store

Facebook і Apple — обидві американські компанії, і, як правило, вони повинні бути в мирі між собою. Tačiau обидві įmonė buvo у сварці завдяки новій політиці конфіденційності Apple. Ця нова політика Apple не дозволить програмам відстежувати дані користувачів без їхньої згоди. Це значно вплине на рекламний бізнес Facebook, який приносить багато грошей. З цієї причини керівники обох компаній мали сказати кілька неприємних речей. В нещодавнім повідомленні керівник соціальних програм Facebook та Instagram стверджує, що Facebook тепер має спосіб обійти 30% виплати Apple.

За словами Адама Моссері, керівника соціальної програми Facebook Instagram, Facebook планує створити можливості для автономної торгівлі для розробників, щоб уникнути 30%, які стягує Apple. Нещодавно в одному з інтерв’ю Моссері сказав: “Apple наполягає на нарахуванні 30% комісії, коли цифрові транзакції відбуваються на платформі iOS, за невеликими винятками. Для транзакцій, які відбуваються на iOS, нам доведеться дотримуватися їхніх правил. Але загалом, ми будемо шукати інші шляхи, щоб допомогти розробникам заробляти на життя та полегшувати транзакції в інших місцях».

«Наприклад, якщо ми можемо допомогти брендам та розробникам знайти один одного, вони можуть проводити ці транзакції в автономному режимі. Для афілійованого маркетингу це реальний, а не цифровий продукт. Тому ми будемо прагнути переїхати ближче до місця, де забудовники дійсно можуть стабільно заробляти на життя».

Facebook намагається обійти 30% комісії Apple

Як ми всі знаємо, за програмне забезпечення або цифрові продукти, придбані в App Store, Apple зазвичай бере 30% комісії. Це означатиме, що розробникам доведеться ділити дохід з Apple. Щоб обійти комісію Apple, Instagram планує заохотити розробників встановлювати офлайн-зв’язки з брендами або іншими розробниками.

Протягом останніх кількох років Facebook суперечив Apple. У понеділок Facebook також оголосив, що до 2023 року не стягуватиме плату з творців вмісту. Очевидно, це насмішка над часткою доходу Apple у 30%.

v

В цей час компанії в соціальних мережах шукають шляхи залучення творців, сподіваючись, що вони витратять більше часу на своїх платформах, щоб отримати більший дохід від реклами. Щодо того, де провести час, розробники мають своє слово. З цієї причини компанії соціальних медіа також намагаються залучити їх взаємовигідним способом. Наприклад, заробляйте комісійні за допомогою маркетингу, прямих підказок або підписки.

Моссері сказав: «Якщо ми хочемо бути найкращим домом для творців в Інтернеті, ми повинні пропонувати подібні монетизовані продукти, оскільки конкуренція жорстка і швидко загострюється».

Kokia tavo reakcija?
Saunus
0
Saunus
Laimingas
0
Laimingas
Drebulys
0
Drebulys
Įdomus
0
Įdomus
Liūdnas
0
Liūdnas
Piktas
0
Piktas
Skaitykite „Gizchina“ „Google“ naujienose

Ar jums patiko straipsnis? Ačiū redaktoriams!

Jerelas
Pasidalink su draugais

Visada domėjausi IT technologijomis. O kadangi mano ankstesnė ilgametė profesinė veikla (tai yra projektavimas ir pasiruošimas spaudai) neapsieina be jų pagalbos, tai taip jau susiklostė, kad viskas, kas buvo susiję su kompiuteriais (pvz., „aparatinės įrangos“ rinkimas ir modernizavimas, taip pat programinės įrangos konfigūravimas ) Visada turėjau tai padaryti pačiam.

Na, o mūsų gyvenime atsiradus dalykėliams, mano interesų sritis išsiplėtė ir apėmė juos.

Mėgstu studijuoti ir analizuoti įvairių įrenginių galimybes, o jau daug metų, prieš pirkdamas ką nors naujo, visada ilgai ir atidžiai studijuoju kiekvieno potencialaus modelio galimybes, praleidžiu gana ilgą ir kruopštų darbą, skaitau atsiliepimus, apžvalgas. ir palyginimai.

Atlygis už savo laiką paprastai yra tas, kad dažniausiai tikrai gaunu tai, ką galiu gauti neviršydamas savo biudžeto.

Įvertinkite autorių
(Įvertinimų dar nėra)
GizChina.Com.Ua

Pranešti apie klaidą

Tekstas siunčiamas mūsų redaktoriams: