Світові продажі електромобілів у 2020 році зросли на 39%

202102tesla 1536x1152 1

Експерти аналітичної компанії Canalys підбили підсумки 2020 року на світовому ринку електромобілів. За даними аналітиків, продажі у порівнянні з 2019 роком зросли на 39% і досягли 3,1 мільйона одиниць. Для порівняння, ринок легкових автомобілів у цілому скоротився на 14%. Експерти Canalys прогнозують, що до 2028 року продажі електромобілів зростуть до 30 мільйонів одиниць, а до 2030 року електромобілі становитимуть майже половину всіх легкових автомобілів, що продаються у світі.

Зазначимо, що у 2020 році частка електромобілів не досягла навіть 5% від усіх продажів нових автомобілів. Але очікується, що вже у 2021 році він перевищить 7%, що відповідатиме понад 5 мільйонам одиниць. Прогноз на період до кінця десятиліття чітко наведено на графіку.

Apple припиняє переговори щодо електричних автомобілів з Hyundai та Kia

Минулого тижня було багато чуток, що Apple обговорювала питання виробництва автомобілів Apple з Hyundai Motor та філією Hyundai Motor Kia. Однак зараз є повідомлення, що компанія призупинила ці обговорення. З усім тим, Apple також обговорює свої плани Apple Car з іншими виробниками автомобілів. Таким чином, Hyundai / Kia – не єдиний варіант Apple. Він може вирішити укласти угоди з іншими компаніями.

v

Ніккей раніше заявляв, що Apple веде переговори щонайменше з шістьма японськими автовиробниками щодо співпраці та виробничих відносин. На початку цього тижня CNBC також заявив, що Apple була близька до досягнення згоди з Kia. Оскільки Hyundai підтвердив свої обговорення з Apple на початку січня, переговори між Apple і Hyundai пройшли гладко. “Наскільки нам відомо, Apple веде переговори з низкою світових автовиробників, включаючи Hyundai Motors. Оскільки дискусії все ще перебувають на ранніх стадіях, рішення ще не прийнято ”. У компанії заявили. Лише через кілька годин Hyundai відкликав заяву та скасував згадування про Apple.

Оголошення Hyundai та інші докладні чутки про переговори Apple з автовиробниками викликали в Apple невдоволення. Згідно зі звітом Bloomberg, незрозуміло, чи можуть і коли обговорення між Apple та Hyundai відновитись. Однак кількість виробників, які насправді можуть задовольнити попит Apple, не велика.

Якщо вони врешті-решт відновлять переговори, Apple може врешті-решт співпрацювати з Kia. Японський виробник зрештою вироблятиме автомобілі Apple на американському заводі в Грузії. У Apple ще є трохи часу, щоб розібратися у своїх виробничих та виробничих планах, оскільки автомобілі Apple стануть офіційними не раніше ніж через 3 роки.

Ілон Маск намагався продати Tesla компанії Apple

Чутки про те, що глава Тесли Ілон Маск намагався продати його Apple, виявилися не просто чутками. Цю інформацію підтвердив сам Маск.

“У найтемніші дні програми Model 3 я звернувся до Тіма Кука, щоб обговорити можливість придбання компанією Tesla Tesla (за 1/10 нашої поточної вартості). Він відмовився взяти участь у зустрічі “.

Крім того, Маск поставив під сумнів правдивість нещодавнього звіту про “одноклітинну” батарею, яку Apple розробляє для свого електромобіля. Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Apple розраховує “кардинально” знизити вартість і збільшити дальність автомобіля, використовуючи нову структуру акумулятора на основі фосфату заліза літію (LFP).

Tesla вже використовує батареї LFP у своїх електричних транспортних засобах, але конструкція однієї комірки “неможлива”, оскільки отриманий акумулятор буде подавати занадто низьку напругу. Глава Tesla припускає, що акумулятор Apple все одно матиме сполучні елементи.

Kokia tavo reakcija?
Saunus
0
Saunus
Laimingas
0
Laimingas
Drebulys
0
Drebulys
Įdomus
0
Įdomus
Liūdnas
0
Liūdnas
Piktas
0
Piktas
Skaitykite „Gizchina“ „Google“ naujienose

Ar jums patiko straipsnis? Ačiū redaktoriams!

Pasidalink su draugais

Visada domėjausi IT technologijomis. O kadangi mano ankstesnė ilgametė profesinė veikla (tai yra projektavimas ir pasiruošimas spaudai) neapsieina be jų pagalbos, tai taip jau susiklostė, kad viskas, kas buvo susiję su kompiuteriais (pvz., „aparatinės įrangos“ rinkimas ir modernizavimas, taip pat programinės įrangos konfigūravimas ) Visada turėjau tai padaryti pačiam.

Na, o mūsų gyvenime atsiradus dalykėliams, mano interesų sritis išsiplėtė ir apėmė juos.

Mėgstu studijuoti ir analizuoti įvairių įrenginių galimybes, o jau daug metų, prieš pirkdamas ką nors naujo, visada ilgai ir atidžiai studijuoju kiekvieno potencialaus modelio galimybes, praleidžiu gana ilgą ir kruopštų darbą, skaitau atsiliepimus, apžvalgas. ir palyginimai.

Atlygis už savo laiką paprastai yra tas, kad dažniausiai tikrai gaunu tai, ką galiu gauti neviršydamas savo biudžeto.

Įvertinkite autorių
(Įvertinimų dar nėra)
GizChina.Com.Ua

Pranešti apie klaidą

Tekstas siunčiamas mūsų redaktoriams: