Meta відкладає наскрізне шифрування Facebook та Instagram

Перехід на безпечніші алгоритми спілкування в соціальних мережах, що належать Meta (раніше Facebook), відбудеться пізніше, ніж передбачалося раніше. Про це журналістам повідомила голова компанії з питань безпеки Антігона Девіс.

Meta відкладає наскрізне шифрування повідомлень Facebook та Instagram до 2023 року

За її словами, впровадження наскрізного шифрування в інтегровані месенджери Instagram і Facebook Messenger буде впроваджено десь у 2023 році. Раніше компанія планувала випустити функціонал ще у 2022 році, але Девіс сказала, що розробнику буде потрібно більше часу.

Наскрізне шифрування давно використовується в месенджері Meta WhatsApp, але в чатах обох соціальних мереж для цього все ж таки потрібно ініціювати спеціальний зашифрований діалог. У 2019 році Meta активно займалася захистом даних.

Введення нових заходів шифрування може призвести до проблем з владою принаймні у Великій Британії. У 2023 році в країні набуде чинності закон, згідно з яким технологічні гіганти повинні запобігати насильству щодо дітей. Хоча закон прямо не вимагає усунення «бекдорів», влада країни не вітає шифрування «за умовчанням» — на їхню думку, це «серйозно обмежує» можливості правоохоронних органів боротьби зі злочинцями. Не виключено, що Мета змінить плани.

Коментуючи можливі наслідки, Девіс сказала, що Meta продовжить виявляти насильство, аналізуючи незашифровану інформацію та скарги користувачів. Не виключено, що «затримка» із запровадженням шифрування також пов’язана з необхідністю отримати більше часу, переконати уряди та вирішити можливі конфлікти з владою.

v

Facebook платить музикантам та творцям аудіоконтенту до 50 000 доларів за використання свого аналога в Clubhouse

Facebook заявила, що заплатить музикантам та творцям аудіоконтенту до 50 000 доларів за використання Live Audio Rooms, сервісу живого звуку, створеного для конкуренції з Clubhouse. Нагадуємо, що Facebook використовує аналогічну тактику для просування Reels у відповіді на TikTok. Соціальна мережа платить творцям контенту до 35 000 доларів за публікацію їхнього контенту на платформі.

За останньою інформацією, умови нагородження користувачів Live Audio Rooms дуже щедрі. Facebook має намір платити музикантам, комікам та інші творці аудіоконтенту, які залучають велику аудиторію від 10 000 до 50 000 доларів за виступ. Крім того, додаткова плата у розмірі 10 000 доларів буде доступна для гостей, які ведуть трансляцію на платформі шоу.

Ця інформація була розкрита людьми, які безпосередньо знайомі з темою. Повідомляється, що Facebook хоче, щоб творці контенту отримували такі щедрі гонорари, провівши від чотирьох до шести сеансів у Live Audio Rooms тривалістю не менше 30 хвилин.

Live Audio Rooms запущено у США у червні цього року. Відомі імена, що з’явилися на платформі, включають співачку Майлі Сайрус та коміка Шеррі Колу. Ми не знаємо, чи ці люди отримували гонорари за виступи в Live Audio Rooms.

Варто зазначити, що ці види стимулів не є унікальними, і не ігноруються більшістю провідних соціальних платформ. Питання лише у тому, хто залишиться на платформі, коли її власник завершить щедрі заохочувальні програми.

당신의 반응은 무엇입니까?
시원한
0
시원한
행복하다
0
행복하다
흔들리는
0
흔들리는
흥미있는
0
흥미있는
슬픈
0
슬픈
성난
0
성난
Google 뉴스에서 Gizchina 읽기

기사가 마음에 드셨나요? 편집자들에게 감사드립니다!

근원
친구들과 공유

저는 평소 IT 기술에 관심이 많았습니다. 그리고 지난 수년간의 전문적인 활동(디자인 및 인쇄 전 준비)은 그들의 도움 없이는 불가능했기 때문에 컴퓨터와 관련된 모든 것(예: "하드웨어" 수집 및 현대화 및 소프트웨어 구성) 항상 스스로 해야 했습니다.

글쎄, 우리 삶에 기기가 등장하면서 내 관심 범위도 확대되어 기기까지 포함하게 되었습니다.

나는 다양한 장치의 기능을 연구하고 분석하는 것을 좋아하며 수년 동안 새로운 것을 구입하기 전에 항상 각 잠재적 모델의 기능을 오랫동안 신중하게 연구하고 꽤 길고 힘든 작업을 수행하고 리뷰, 리뷰를 읽습니다. 그리고 비교.

내 시간에 대한 보상은 대개 대부분의 시간 동안 내 예산 내에서 얻을 수 있는 것 중 최고를 얻는다는 것입니다.

작성자 평가
(아직 평가가 없습니다)
GizChina.Com.Ua

오류 신고

편집자에게 보낼 텍스트: