У месенджері WhatsApp з’явилася можливість відправляти зображення, що зникають

Розробники популярного месенджера WhatsApp продовжують додавати нові функції, які можуть бути корисними в певних ситуаціях. Цього разу користувачі мають можливість надіслати зникаючі зображення, які одержувач може переглянути лише один раз.

Нова функція називається «переглянути один раз» і передбачає, що після перегляду зображення воно буде автоматично видалено з чату. Крім того, такі зображення не показуватимуться в чаті як попередній перегляд, і одержувач не зможе завантажити їх на пристрій. Щоб скористатися новим інструментом, перед надсиланням на панель налаштувань повідомлень була додана кнопка із зображенням таймера, після натискання на якій зображення позначається для автоматичного видалення після перегляду.

Розробники вважають, що функція «переглянути один раз» буде корисною якщо користувачам потрібно поділитися якоюсь особистою або потенційно конфіденційною інформацією, наприклад пароль Wi-Fi, записаний на папері. Як завжди, користувачі повинні бути обережними щодо таких інструментів і пам’ятати, що вони не гарантують повної конфіденційності. Одержувач може зробити знімок екрана, відкриваючи зображення для одного виду і служба не повідомить відправника, якщо це буде зроблено.

Facebook працює над технологією аналізу чатів WhatsApp в рекламних цілях

Facebook вивчає способи аналізу зашифрованих даних, наприклад WhatsApp повідомлення, без фактичного розшифрування інформації, згідно з новим звітом від The ​​Information. Таким чином, компанія хоче створити нові канали збору даних для показу цільової реклами користувачам.

Згідно з інформацією, Facebook створює групу дослідників штучного інтелекту, щоб «дослідити способи аналізу зашифрованих даних без їх дешифрування». Ці методи будуть засновані на алгоритмах гомоморфного шифрування і дозволять компаніям читати інформацію із зашифрованих пакетів даних, зберігаючи при цьому конфіденційність листування користувачів.

Згідно зі списком вакансій на вебсайті, Facebook продовжує набирати нову групу дослідників, які мають досвід у технологіях, що стосуються конфіденційності, гомоморфного шифрування, безпечних обчислень та анонімності в Інтернеті. Facebook вказує, що команда буде працювати над «покращенням роботи провідних на ринку рекламних систем Facebook».

Інформація свідчить, що гомоморфне шифрування може бути відповіддю Facebook на зростальні побоювання законодавців та регуляторів щодо конфіденційності користувачів платформи та її відношення до рекламної бізнес-моделі Facebook. Ми вважаємо, що вони можуть уникнути проблем, збираючи інформацію з повідомлень, не розшифровуючи їх повністю.

Однак користувачі мережі гніваються на плани Facebook. Вони поділяють побоювання, що соціальна мережа отримає доступ до ще більшої кількості їхніх персональних даних. Крім того, деякі стверджують, що аналіз зашифрованих повідомлень з метою розміщення реклами повністю суперечить твердженням Facebook, що він ніколи не матиме доступу до розмов користувачів. Оголошення прозвучало на тлі зростального невдоволення новою політикою конфіденційності WhatsApp, яка відбулася на початку цього року.

당신의 반응은 무엇입니까?
시원한
0
시원한
행복하다
0
행복하다
흔들리는
0
흔들리는
흥미있는
0
흥미있는
슬픈
0
슬픈
성난
0
성난
Google 뉴스에서 Gizchina 읽기

기사가 마음에 드셨나요? 편집자들에게 감사드립니다!

근원
친구들과 공유

저는 평소 IT 기술에 관심이 많았습니다. 그리고 지난 수년간의 전문적인 활동(디자인 및 인쇄 전 준비)은 그들의 도움 없이는 불가능했기 때문에 컴퓨터와 관련된 모든 것(예: "하드웨어" 수집 및 현대화 및 소프트웨어 구성) 항상 스스로 해야 했습니다.

글쎄, 우리 삶에 기기가 등장하면서 내 관심 범위도 확대되어 기기까지 포함하게 되었습니다.

나는 다양한 장치의 기능을 연구하고 분석하는 것을 좋아하며 수년 동안 새로운 것을 구입하기 전에 항상 각 잠재적 모델의 기능을 오랫동안 신중하게 연구하고 꽤 길고 힘든 작업을 수행하고 리뷰, 리뷰를 읽습니다. 그리고 비교.

내 시간에 대한 보상은 대개 대부분의 시간 동안 내 예산 내에서 얻을 수 있는 것 중 최고를 얻는다는 것입니다.

작성자 평가
( 5 성적, 평균 2.8 з 5 )
GizChina.Com.Ua