Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

높은 전압 стадії 충전 유적 영구적인, ~까지 не досягне наступної напруги Pislya досягнення 확실한 매개변수, і, 마지막으로, 일어나지 않을거야 가득한. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

당신의 반응은 무엇입니까?
시원한
0
시원한
행복하다
0
행복하다
흔들리는
0
흔들리는
흥미있는
0
흥미있는
슬픈
0
슬픈
성난
0
성난
Google 뉴스에서 Gizchina 읽기

기사가 마음에 드셨나요? 편집자들에게 감사드립니다!

근원
친구들과 공유

저는 평소 IT 기술에 관심이 많았습니다. 그리고 지난 수년간의 전문적인 활동(디자인 및 인쇄 전 준비)은 그들의 도움 없이는 불가능했기 때문에 컴퓨터와 관련된 모든 것(예: "하드웨어" 수집 및 현대화 및 소프트웨어 구성) 항상 스스로 해야 했습니다.

글쎄, 우리 삶에 기기가 등장하면서 내 관심 범위도 확대되어 기기까지 포함하게 되었습니다.

나는 다양한 장치의 기능을 연구하고 분석하는 것을 좋아하며 수년 동안 새로운 것을 구입하기 전에 항상 각 잠재적 모델의 기능을 오랫동안 신중하게 연구하고 꽤 길고 힘든 작업을 수행하고 리뷰, 리뷰를 읽습니다. 그리고 비교.

내 시간에 대한 보상은 대개 대부분의 시간 동안 내 예산 내에서 얻을 수 있는 것 중 최고를 얻는다는 것입니다.

작성자 평가
(아직 평가가 없습니다)
GizChina.Com.Ua