페이스북에 대한 독점 금지 조사가 시작되었습니다.

Європейська комісія розпочне офіційне антимонопольне розслідування стосовно Facebook. Вона оцінить, чи не порушила Facebook добросовісну конкуренцію на ринку онлайн-реклами.

그것은 밝혀 представники ЄС надіслали анкету Facebook та його конкурентам. ЄС запитує, чи не порушив Facebook мережу онлайн-реклами, рекламуючи послугу Marketplace (дозволяючи користувачам купувати та продавати товари у Facebook) безкоштовно своїм 2 мільярдам користувачів.

Наразі Facebook — єдина велика американська технологічна компанія, яка не підлягала антимонопольному розслідуванню в ЄС. Раніше Європейський Союз розпочав розслідування щодо Microsoft, Amazon, Apple і Google.

Троє високопоставлених людей, які добре знають про цю справу, заявили, що офіційне розслідування ЄС щодо Facebook може бути розпочате протягом декількох днів, хоча час ще обговорюється, і обсяг розслідування ще не остаточно визначений.

У відповідь Європейська Комісія відмовилася коментувати, а Facebook ще не дала коментарів. Але слід нагадати попередні заяви Facebook про те, що компанія розробляє послуги та продукти, дотримуючись законодавства ЄС.

v

Не тільки ЄС, не тільки Facebook

Насправді з 2019 року Європейська комісія звертає увагу на ділову практику Facebook і розпочала два попередніх розслідування проти Facebook. В основному, мова йшла про послуги з реклами та данні.

В одному з опитувань основна увага приділялася масивним даним, в той час, як в іншій – платформі онлайн-ринку (Marketplace), запущеній Facebook у 2016 році. 800 мільйонів користувачів приблизно в 70 країнах використовують цю платформу для купівлі та продажу товарів.

Під час розслідування Європейський Союз вимагав від Facebook велику кількість даних. Останній надав Європейській комісії щонайменше 315 000 документів загальної кількості приблизно 1,7 мільйона сторінок. Але пізніше Facebook подав до суду на Європейську комісію, стверджуючи, що дані, запитувані останньою під час розслідування, були надто широкими та перевищували необхідний обсяг, що може завдати шкоди конфіденційності користувачів.

Однак це має бути досить звичним явищем для Facebook. Ми маємо на увазі, що Великобританія також стикається з окремим антимонопольним розслідуванням. Управління у справах конкуренції та ринків вивчає, чи використовує Facebook дані, які він збирає, щоб підірвати конкурентів в Інтернет-рекламі.

Слід сказати, що Facebook – не єдина велика технологічна компанія, яку ЄС звинувачує. Зовсім недавно Маргрет Вестагер, виконавчий віцепрезидент ЄС, відповідальний за конкуренцію та цифрову політику, офіційно звинуватила Apple. Вона сказала, що Apple спотворює конкуренцію і стягує високі збори для конкурентних потокових послуг. Ще одна справа – ЄС минулого літа звинуватив Amazon, нібито він підірвав діяльність менших конкурентів на своїй платформі. ЄС вважає, що Coca-Cola також веде неконкурентоспроможну поведінку.

당신의 반응은 무엇입니까?
시원한
0
시원한
행복하다
0
행복하다
흔들리는
0
흔들리는
흥미있는
0
흥미있는
슬픈
0
슬픈
성난
0
성난
Google 뉴스에서 Gizchina 읽기

기사가 마음에 드셨나요? 편집자들에게 감사드립니다!

근원
친구들과 공유

저는 평소 IT 기술에 관심이 많았습니다. 그리고 지난 수년간의 전문적인 활동(디자인 및 인쇄 전 준비)은 그들의 도움 없이는 불가능했기 때문에 컴퓨터와 관련된 모든 것(예: "하드웨어" 수집 및 현대화 및 소프트웨어 구성) 항상 스스로 해야 했습니다.

글쎄, 우리 삶에 기기가 등장하면서 내 관심 범위도 확대되어 기기까지 포함하게 되었습니다.

나는 다양한 장치의 기능을 연구하고 분석하는 것을 좋아하며 수년 동안 새로운 것을 구입하기 전에 항상 각 잠재적 모델의 기능을 오랫동안 신중하게 연구하고 꽤 길고 힘든 작업을 수행하고 리뷰, 리뷰를 읽습니다. 그리고 비교.

내 시간에 대한 보상은 대개 대부분의 시간 동안 내 예산 내에서 얻을 수 있는 것 중 최고를 얻는다는 것입니다.

작성자 평가
(아직 평가가 없습니다)
GizChina.Com.Ua

오류 신고

편집자에게 보낼 텍스트: