Бразильський регулятор оштрафував Apple майже на 2 мільйони доларів за продаж iPhone 12 без зарядного пристрою

Apple представила свою серію iPhone 12 у жовтні 2020 року з набором нових удосконалень. Однак наші найбільші побоювання підтвердилися, коли компанія підтвердила, що більше не постачає свої смартфони із зарядними пристроями в комплекті. На жаль, зараз це стає тенденцією, оскільки багато інших виробників смартфонів починають залишати зарядну цеглу позаду. Apple заявляє, що це екологічний крок щодо зменшення електронних відходів. Однак не багато споживачів задоволені цією зміною, оскільки їм доведеться купувати дорожчу цегляну цеглу окремо. Навіть через кілька місяців Apple все ще отримує негативні наслідки від цих змін. Сьогодні бразильський регулятор вирішив застосувати штраф у розмірі майже 2 мільйони доларів до компанії, що базується в Купертіно.

Apple повинна буде заплатити майже 2 мільйони доларів через відсутність зарядного пристрою в пакетах iPhone 12 серії

Apple була оштрафована бразильським Procon-SP за практику, яка порушує Кодекс захисту прав споживачів країни. Штраф у розмірі 10 546 442,48 бразильських реалів (1914888,87 доларів США) був оголошений минулої п’ятниці 19 і застосовуватиметься в адміністративному процесі. Варто зазначити, що компанія все ще має право захищатися. На думку Procon-SP, деякі причини призвели до застосування штрафу. Першим був продаж iPhone без адаптера живлення у роздрібній коробці. Агенція захисту прав споживачів вже повідомила Apple про це в жовтні 2020 року, просячи пояснень. Тоді компанія просто ігнорувала це.

Відсутність водонепроникності iPhone 11 також є скаргою в Бразилії

Ще одна причина, яка призвела до штрафу, була пов’язана з iPhone 11 Pro. Компанія, що рекламує, стверджує, що вона водонепроникна, але на практиці вона не зовсім така. Як повідомляє Procon-SP, споживачі скаржились на проблеми, пов’язані з водою, які Apple не хотіла ремонтувати.

 

Procon-SP допитав Apple, який “повідомив, що водонепроникність не буде постійним станом пристрою і може з часом зменшитися; і щоб уникнути пошкодження рідини споживачі повинні припинити плавати або приймати душ зі своїми смартфонами та використовувати їх в умовах екстремальної вологості », – каже орган.

Крім того, Procon-SP отримував скарги від споживачів, які мали проблеми з функціями своїх пристроїв після оновлення операційної системи. З цього приводу Apple також не відповіла агентству.

Нарешті, агентство також виявило несправедливі умови в терміні гарантії на продукти Apple і дізналося про випадок, коли компанія відмовлялася усувати проблему з пристроєм, придбаним за кордоном, у встановлений законодавством термін. Внаслідок бездіяльності компанія була оштрафована.

“Apple повинна розуміти, що в Бразилії існують надійні закони та установи про захист прав споживачів. Вона повинна поважати ці закони та ці інституції », – сказав Фернандо Капес, виконавчий директор Procon-SP. Звіт зв’язався з компанією Apple, яка ще не відповіла.

Ми майже впевнені, що Apple не просто прийме цей штраф за свою сім’ю iPhone 12 і буде апелювати до цього рішення найближчими днями.

당신의 반응은 무엇입니까?
시원한
0
시원한
행복하다
0
행복하다
흔들리는
0
흔들리는
흥미있는
0
흥미있는
슬픈
0
슬픈
성난
0
성난
Google 뉴스에서 Gizchina 읽기

기사가 마음에 드셨나요? 편집자들에게 감사드립니다!

근원
친구들과 공유

저는 평소 IT 기술에 관심이 많았습니다. 그리고 지난 수년간의 전문적인 활동(디자인 및 인쇄 전 준비)은 그들의 도움 없이는 불가능했기 때문에 컴퓨터와 관련된 모든 것(예: "하드웨어" 수집 및 현대화 및 소프트웨어 구성) 항상 스스로 해야 했습니다.

글쎄, 우리 삶에 기기가 등장하면서 내 관심 범위도 확대되어 기기까지 포함하게 되었습니다.

나는 다양한 장치의 기능을 연구하고 분석하는 것을 좋아하며 수년 동안 새로운 것을 구입하기 전에 항상 각 잠재적 모델의 기능을 오랫동안 신중하게 연구하고 꽤 길고 힘든 작업을 수행하고 리뷰, 리뷰를 읽습니다. 그리고 비교.

내 시간에 대한 보상은 대개 대부분의 시간 동안 내 예산 내에서 얻을 수 있는 것 중 최고를 얻는다는 것입니다.

작성자 평가
(아직 평가가 없습니다)
GizChina.Com.Ua