ⓘ Huawei у ТОП-3 на ринку носимих пристроїв: частка продажів зросла на 50,7% за 2020 рік

У 2020 році Huawei зміцнила свої позиції на ринку носимих пристроїв, збільшивши частку продажів у штуках на 50,7%. Це свідчить про зростання інтересу користувачів до інтуїтивно зрозумілих рішень і першокласних гаджетів компанії.

Ринкові дані демонструють значне зростання цього сектора в часи пандемії, коли витрати на електроніку зросли, як і відсоток людей, котрі почали самостійно займатися спортом удома. Завдяки інноваціям Huawei демонструє помітні результати у цій сфері.

Лідер за зростанням обсягів продажів

Минулий рік став надзвичайно успішним з погляду продажів носимих пристроїв. Згідно з останнім звітом IDC щодо світового щоквартального трекингу носимих пристроїв (IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker), компанія Huawei посідає третє місце на глобальному ринку та є гравцем, що розвивається значними темпами. Продажі компанії на цьому ринку зросли у штуках на 50,7%, а кількість постачань становить 43,5 млн носимих пристроїв.

Останні дані про частку ринку за четвертий квартал 2020 року чудово демонструють зусилля компанії. У регіоні CEE та Nordic фітнес-браслети і смарт-годинники охопили 22% ринку та посіли перше місце.

Huawei на ринку носимих пристроїв в Україні

В Україні кількість поставок носимих пристроїв Huawei у 2020 році зросла на 51%. Компанія входить у ТОП-5 виробників розумних годинників і браслетів, що представлені у понад 1 000 українських магазинів побутової техніки і гаджетів.

Інновації у носимих пристроях

Минулого року Huawei відкрила Huawei Health Lab. Лабораторія здоров’я є джерелом наукової інформації, необхідної для створення сучасних пристроїв для спорту та здорового способу життя. Вона має дві експериментальні зони: в одній за допомогою 25 видів випробувань тестують надійність усіх розумних носимих пристроїв. В іншій встановлено понад 20 випробувальних стендів для збирання даних. Вони використовуються для оптимізації алгоритмів, що аналізують якість виконання вправ і стан здоров’я користувача. Тільки продукти, які успішно пройшли тестування, виводяться на ринок і доступні споживачам. Тут тестувалися головні новинки минулого року від Huawei — розумні годинники Watch GT2 Pro і Huawei Watch Fit.

Huawei підтверджує своє лідерство в інноваціях

Huawei продовжує дотримуватися своєї довгострокової стратегії, спрямованої на постійні інвестиції у технологічні розробки, інновації та дослідження. Лише у 2019 році компанія інвестувала 15,3% прибутку — 131,7 млрд китайських юанів (приблизно 20,3 млрд доларів США) — у R&D-сферу, а за останні десятиріччя — понад 600 млрд китайських юанів (приблизно 92 млрд доларів США)

당신의 반응은 무엇입니까?
시원한
0
시원한
행복하다
0
행복하다
흔들리는
0
흔들리는
흥미있는
0
흥미있는
슬픈
0
슬픈
성난
0
성난
Google 뉴스에서 Gizchina 읽기

기사가 마음에 드셨나요? 편집자들에게 감사드립니다!

친구들과 공유

저는 평소 IT 기술에 관심이 많았습니다. 그리고 지난 수년간의 전문적인 활동(디자인 및 인쇄 전 준비)은 그들의 도움 없이는 불가능했기 때문에 컴퓨터와 관련된 모든 것(예: "하드웨어" 수집 및 현대화 및 소프트웨어 구성) 항상 스스로 해야 했습니다.

글쎄, 우리 삶에 기기가 등장하면서 내 관심 범위도 확대되어 기기까지 포함하게 되었습니다.

나는 다양한 장치의 기능을 연구하고 분석하는 것을 좋아하며 수년 동안 새로운 것을 구입하기 전에 항상 각 잠재적 모델의 기능을 오랫동안 신중하게 연구하고 꽤 길고 힘든 작업을 수행하고 리뷰, 리뷰를 읽습니다. 그리고 비교.

내 시간에 대한 보상은 대개 대부분의 시간 동안 내 예산 내에서 얻을 수 있는 것 중 최고를 얻는다는 것입니다.

작성자 평가
(아직 평가가 없습니다)
GizChina.Com.Ua