Meizu 18 Pro에는 매우 향상된 카메라가 제공됩니다

202103 메이주 18 프로

Компанія Meizu офіційно презентує нові флагмани Meizu 18 та Meizu 18 Pro за два дні, але рекламні матеріали та фото коробки топмоделі Meizu 18 Pro вже з’явилися в Мережі. Судячи з них, камера смартфона буде дуже конкурентоспроможною, по-перше, вона забезпечить чотирма датчиками, безпосередньо відповідальними за знімання, а система автофокусування використовує лідар – як в iPhone 12 Pro Max. Ця система називається Dark Vision.

Основний датчик близький за розміром до дюйма: його оптичний формат становить 1 / 1,3 дюйма. А його роздільна здатність – 50 мегапікселів. Камера також має модуль із над ширококутним об’єктивом та кутом зору 129 ° та окремий модуль для макрознімання (з фокусною відстанню 2 см). І, звичайно, передбачена система оптичної стабілізації.

Також рекламні матеріали підтверджують використання пам’яті UFS 3.1 та LPDDR5 у смартфоні. Що ж, сумнівів у наявності Snapdragon 888 не було. Даних про камеру базового Meizu 18 немає, але явно матиме менше датчиків і точно без лідара. Також сьогодні стала відома місткість акумулятора Meizu 18 Pro – 4500 мАг.

IDC: Ринок смартфонів повернувся до зростання

분석 회사 IDC의 전문가들은 2020년 2020분기와 스마트폰 시장 전체에 대한 결과를 요약했습니다. 해당 보고서에서 지적한 바와 같이, 스마트폰 시장은 다시 성장세로 돌아섰습니다. 385,9년 4,3분기 판매량은 총 2019억 2020만 대로, 5,9년 2019분기 스마트폰 판매량보다 XNUMX% 증가했다. 동시에 XNUMX년 전체 스마트폰 판매량은 XNUMX년 대비 XNUMX% 감소했습니다.

Наприкінці четвертого кварталу 2020 року Apple була визнана лідером ринку. Він зміг збільшити продажі в річному вираженні, тобто у порівнянні з тим же кварталом попереднього року, на 22,2% – з 73,8 до 90,1 млн. Пристроїв. Це призвело до збільшення частки Apple з 19,9% до 23,4%. Друге місце посідає Samsung, який у річному вимірі збільшив продажі на 6,2%, в результаті чого його частка зросла з 18,8% до 19,1%. Третє місце займає Xiaomi. Його частка зросла з 8,9% до 11,2%. У першу п’ятірку також увійшли Oppo та Huawei. Також частка Oppo зросла з 8,3% до 8,8%. Частка Huawei зменшилася з 15,2% до 8,4%.

За підсумками 2020 року Samsung залишається лідером з 20,6% ринку. На другому місці Apple – 15,9%. Частка Huawei, яка на кінець 2020 року знаходиться на третьому місці, становить 14,6%. Четверте місце належить Xiaomi, частка якого становить 11,4%, п’яте – Vivo, частка якого становить 8,6%. У 2019 році частка Samsung становила 21,6%, Apple – 13,9%. Huawei – 17,5%, Xiaomi – 9,2%, Vivo – 8,0%.

당신의 반응은 무엇입니까?
시원한
0
시원한
행복하다
0
행복하다
흔들리는
0
흔들리는
흥미있는
0
흥미있는
슬픈
0
슬픈
성난
0
성난
Google 뉴스에서 Gizchina 읽기

기사가 마음에 드셨나요? 편집자들에게 감사드립니다!

근원
친구들과 공유

저는 평소 IT 기술에 관심이 많았습니다. 그리고 지난 수년간의 전문적인 활동(디자인 및 인쇄 전 준비)은 그들의 도움 없이는 불가능했기 때문에 컴퓨터와 관련된 모든 것(예: "하드웨어" 수집 및 현대화 및 소프트웨어 구성) 항상 스스로 해야 했습니다.

글쎄, 우리 삶에 기기가 등장하면서 내 관심 범위도 확대되어 기기까지 포함하게 되었습니다.

나는 다양한 장치의 기능을 연구하고 분석하는 것을 좋아하며 수년 동안 새로운 것을 구입하기 전에 항상 각 잠재적 모델의 기능을 오랫동안 신중하게 연구하고 꽤 길고 힘든 작업을 수행하고 리뷰, 리뷰를 읽습니다. 그리고 비교.

내 시간에 대한 보상은 대개 대부분의 시간 동안 내 예산 내에서 얻을 수 있는 것 중 최고를 얻는다는 것입니다.

작성자 평가
(아직 평가가 없습니다)
GizChina.Com.Ua