Додаток Clubhouse завантажили понад 8 мільйонів разів по всьому світу

202102clubhouse 22

Clubhouse, соціальна аудіопрограма, накопичила понад 8 мільйонів глобальних завантажень, перебуваючи в режимі попереднього запуску, лише для запрошень. Це дивовижна віха, про яку повідомляє фірма мобільних даних та аналітики App Annie. За підрахунками, Clubhouse з 1 лютого 2021 р. Виріс із понад 3,5 млн. Завантажень у глобальному масштабі та до 16 лютого 2021 р. Досяг 8,1 млн. Це зростання пояснюється кількома гучними виступами гостей. До нього входить засновник Tesla і SpaceX Ілон Маск. Навіть сьогодні на платформі присутній генеральний директор Facebook Марк Цукерберг.

За даними App Annie, 2,6 мільйона загальних глобальних завантажень відбулося в США. Це, безумовно, показує, як додаток досягає глобальної привабливості.


Хоча ці оцінки вражають, Clubhouse офіційно не повідомляє загальну кількість завантажень чи зареєстрованих користувачів. Однак генеральний директор Пол Девісон заявив у січні, що додаток виріс до 2 мільйонів активних користувачів щотижня. Очевидно, показник активного користувача та загальна кількість зареєстрованих користувачів може бути вищим за звіт App Annie.

За іншими підрахунками, кількість зареєстрованих користувачів програми становить від 6 до 10 мільйонів. На жаль, Clubhouse заявив, що не публікує номери користувачів. Отже, якщо компанія не задумається про зміни, ми ніколи не матимемо їх офіційних номерів.

Завантаження не означає зареєстрованих користувачів, але додаток Clubhouse може бути винятком

Варто зазначити, що показники встановлення програми не є дійсним способом оцінки кількості активних користувачів, або в такому випадку зареєстрованих. Зрештою, можна завантажити програму, а потім ніколи не відкривати її та не реєструватись. Однак у випадку з Clubhouse ці дві цифри можуть бути близькими. Зрештою, із системою лише для запрошень кожен, хто отримує або запитує запрошення, напевно зацікавлений у підписанні та спробі програми. Додаток не є загальнодоступним, тому кожен, хто отримує додаток, має запрошення від Clubhouse або прагне отримати його.

Крім того, у звіті зазначається, що явище Clubhouse має величезний вплив на більшу екосистему додатків. Місцеві конкуренти Clubhouse, які пропонують власний досвід соціального аудіо, завантажили за останні дні. Список включає такі програми, як Dizhua, Tiya та Yalla. Ці програми завойовують користувачів у Китаї, США, Єгипті, Саудівській Аравії та Туреччині. Наприклад, Dizhua має 174 000 завантажень, Tiya – 6 мільйонів, а Yalla – 34,5 мільйона. Цікаво, що Ялла існує з 2016 року, але поштовх отримує лише зараз, коли додаток Clubhouse стає популярним.

Наскільки це зростання є стійким?

Наразі велике питання полягає в тому, наскільки це зростання є стійким. За словами Скептиків, Clubhouse піддається тим, хто схильний домінувати в розмовах, довго розмовляючи. Багато його розмов просто нудні, що додаток надає перевагу “культурі суєти”. Деякі дивуються, наскільки добре пройдуть соціальні аудіопрограми, коли світ знову відкриє пандемію після COVID. Особливо, коли великі події починають повторюватися знову.

당신의 반응은 무엇입니까?
시원한
0
시원한
행복하다
0
행복하다
흔들리는
0
흔들리는
흥미있는
0
흥미있는
슬픈
0
슬픈
성난
0
성난
Google 뉴스에서 Gizchina 읽기

기사가 마음에 드셨나요? 편집자들에게 감사드립니다!

친구들과 공유

저는 평소 IT 기술에 관심이 많았습니다. 그리고 지난 수년간의 전문적인 활동(디자인 및 인쇄 전 준비)은 그들의 도움 없이는 불가능했기 때문에 컴퓨터와 관련된 모든 것(예: "하드웨어" 수집 및 현대화 및 소프트웨어 구성) 항상 스스로 해야 했습니다.

글쎄, 우리 삶에 기기가 등장하면서 내 관심 범위도 확대되어 기기까지 포함하게 되었습니다.

나는 다양한 장치의 기능을 연구하고 분석하는 것을 좋아하며 수년 동안 새로운 것을 구입하기 전에 항상 각 잠재적 모델의 기능을 오랫동안 신중하게 연구하고 꽤 길고 힘든 작업을 수행하고 리뷰, 리뷰를 읽습니다. 그리고 비교.

내 시간에 대한 보상은 대개 대부분의 시간 동안 내 예산 내에서 얻을 수 있는 것 중 최고를 얻는다는 것입니다.

작성자 평가
(아직 평가가 없습니다)
GizChina.Com.Ua