Huawei та Honor знайшли нового поставника дисплеїв

202102visionox

Китайці знають краще, і вони намагаються триматися за своє, дивлячись всередину. Останнім часом американська заборона поширюється на різні китайські компанії. Спочатку це були Huawei та ZTE, тепер це Xiaomi. Це лише питання часу, коли більше китайських компаній приєднаються до списку заборонених.

З цією метою китайські компанії намагаються якомога більше уникати американських технологій. Зараз понад 80 китайських компаній, включаючи Huawei та Xiaomi, працюють разом для вдосконалення китайської чіп-індустрії. Згідно з нещодавніми повідомленнями, Huawei та Honor будуть протегувати Visionox (китайська компанія з виробництва дисплеїв) цього року.

За інформацією ланцюжка постачання Huawei, Visionox отримає великі замовлення AMOLED від Huawei та Honor цього року. Для Huawei він замовить понад 5 мільйонів дисплейних панелей. Honor n його частина дозволить замовити понад 10 мільйонів одиниць.

Компанія досить інноваційна і має кілька першочергових значень у назві. Перший дисплей з екранною камерою на ZTE Axon 20 – від Visionox. Крім того, дисплей з найвищою у світі частотою оновлення (144 Гц) також від Visionox. Ця компанія також має перший у цій галузі гіперболоїдний гнучкий екран для розумних годинників. Наразі в ланцюзі постачання є такі, як Xiaomi, ZTE, Huami, LG, Oppo, Motorola та інші.

v

Крім того, 29 січня Visionox (002387) відповів на запитання інвесторів на публічній платформі, сказавши, що продукція AMOLED, яку виробляє та продає компанія, широко використовується споживачами першої лінії.

Visionox ще має пройти довгий шлях

Китайські виробники OLED-панелей намагаються наздогнати південнокорейських виробників, таких як Samsung та LG. Наразі Samsung все ще випереджає китайських виробників на багато років. Однак ми всі знаємо, що сталося з ринком РК-панелей. Китайці захопили ринок, що змусило корейців кинути робити ЖК-панелі. Китайські виробники OLED-панелей, такі як BOE та Visionox, постійно зростають.

Згідно з повідомленнями, у другій половині 2019 року замовлення Xiaomi на Visionox становлять понад 1 млрд юанів (142,5 млн доларів). Крім того, останній звіт стверджує, що замовлення Huawei сягнуть 2,5 мільярда юанів (350 мільйонів доларів), це дуже багато. Представник продажів Visionox заявив, що замовлення дисплеїв компанії лише для Huawei перевищить 6 млрд. (855 млн. Доларів) у 2021 році. Відтоді Visionox анонсувала свою першу технологію екранних камер. ZTE – перша компанія, яка використовує цю технологію, але незабаром за нею підуть і інші провідні бренди.

당신의 반응은 무엇입니까?
시원한
0
시원한
행복하다
0
행복하다
흔들리는
0
흔들리는
흥미있는
0
흥미있는
슬픈
0
슬픈
성난
0
성난
Google 뉴스에서 Gizchina 읽기

기사가 마음에 드셨나요? 편집자들에게 감사드립니다!

친구들과 공유

저는 평소 IT 기술에 관심이 많았습니다. 그리고 지난 수년간의 전문적인 활동(디자인 및 인쇄 전 준비)은 그들의 도움 없이는 불가능했기 때문에 컴퓨터와 관련된 모든 것(예: "하드웨어" 수집 및 현대화 및 소프트웨어 구성) 항상 스스로 해야 했습니다.

글쎄, 우리 삶에 기기가 등장하면서 내 관심 범위도 확대되어 기기까지 포함하게 되었습니다.

나는 다양한 장치의 기능을 연구하고 분석하는 것을 좋아하며 수년 동안 새로운 것을 구입하기 전에 항상 각 잠재적 모델의 기능을 오랫동안 신중하게 연구하고 꽤 길고 힘든 작업을 수행하고 리뷰, 리뷰를 읽습니다. 그리고 비교.

내 시간에 대한 보상은 대개 대부분의 시간 동안 내 예산 내에서 얻을 수 있는 것 중 최고를 얻는다는 것입니다.

작성자 평가
(아직 평가가 없습니다)
GizChina.Com.Ua

오류 신고

편집자에게 보낼 텍스트: