Facebook втратив популярність

Ще у березні група дослідників підготувала звіт для внутрішнього використання у Facebook. Нещодавні дослідження показали, що послуги компанії роками втрачають популярність серед підлітків.

З’ясувалося, що час, проведений американськими підлітками в екосистемі Facebook, скоротився на 16% у порівнянні з минулим роком, люди похилого віку також стали проводити в соціальній мережі на 5% менше часу. На додаток, кількість нових підлітків, що реєструються онлайн, скорочується.

Також стало відомо, що до 2000 року обліковий запис у мережі створювали жителі США, які перебувають у віці від 19 до 20 років. За сучасними даними включення людей до соціальної мережі Facebook відбувається значно пізніше, у віці 24 або 25 років, якщо відбувається взагалі.

Аналіз внутрішнього збору документів показав, що молоді люди все менше часу проводять у соціальній мережі, все менше і менше людей серед молодого покоління хочуть створити обліковий запис Facebook, багато нових облікових записів підлітків є дублікатами, створеними теперішніми користувачами, а самі користувачі створюють менше повідомлень. Водночас дослідники не можуть дати точної відповіді, чому падає популярність сервісів і як подолати тенденцію, що склалася.

За словами представника Facebook Джо Осборна, продукти компанії, як і раніше, широко використовуються підлітками, але вже давно спостерігається зростання конкуренції з боку таких сервісів, як Snapchat і TikTok.

v

Facebook жасөспірімдер арасында танымалдылығын жоғалтуда

Facebook втрачає популярність серед американських підлітків, принаймні з початку 2016 року. Для створення продуктів, орієнтованих на молодь, створено так звану «Команда підлітків», яка займається розробкою нових рішень. Проте, за словами Майкла Сеймана, котрий у команді з 18 років: “Вся компанія намагалася зрозуміти покоління, частиною якого вона не була”.

Попри такі спроби, статистика показує, що підлітки все менш активно використовують свої облікові записи. У дослідженні згадується, що компанія не дає молодим людям вагомих причин приєднатися до їхніх соціальних мереж. У нещодавньому дослідженні використання соціальних мереж молодими людьми Facebook посів перше місце лише в одній категорії — «Отримання інформації про місцеві події та спілкування з людьми у цьому районі».

Також з’ясувалося, що підлітки можуть перешкоджати збільшенню кількості користувачів. За даними компанії, вони сильно впливають на інтернет-уподобання своїх молодших братів і сестер, які копіюють їхні моделі поведінки, наприклад, що і як часто розміщувати в Instagram. Втративши інтерес до Facebook підлітки можуть позбавити інтересу до нього наступне покоління.

Ми знаємо, що у серпні TikTok обійшов Facebook у порівнянні з результатами за аналогічний період минулого року. Він став додатком для соціальних мереж, що завантажують найбільше.

Сіздің реакцияңыз қандай?
салқын
0
салқын
бақытты
0
бақытты
Шайқау
0
Шайқау
Қызықты
0
Қызықты
қайғылы
0
қайғылы
ашулы
0
ашулы
Google News сайтында Gizchina оқыңыз

Мақала ұнады ма? Редакцияларға рахмет!

Джерело
Достармен бөлісіңіз

Мен әрқашан IT технологияларға қызығушылық таныттым. Менің алдыңғы көп жылдық кәсіби қызметім (бұл дизайн және баспаға дейінгі дайындық) олардың көмегінсіз мүмкін емес болғандықтан, компьютермен байланысты барлық нәрсе (мысалы, «аппараттық құралдарды» жинау және жаңарту, сондай-ақ конфигурациялау) болды. бағдарламалық қамтамасыз ету ) Мен мұны әрқашан өзім істеуге тура келді.

Біздің өмірімізде гаджеттердің пайда болуымен менің қызығушылықтарымның аясы кеңейіп, оларды да қоса бастады.

Мен әртүрлі құрылғылардың мүмкіндіктерін зерттеп, талдауды ұнатамын және көптеген жылдар бойы жаңа нәрсені сатып алмас бұрын мен әрқашан әр әлеуетті модельдің мүмкіндіктерін ұзақ және мұқият зерттеймін, ұзақ және ауыр жұмыс жасаймын, шолуларды, шолуларды оқимын. және салыстырулар.

Жұмсалған уақыт үшін сыйақы, әдетте, мен өз бюджетім шегінде алуға болатын нәрселердің ең жақсысын аламын.

Авторды бағалаңыз
( 1 баға, орташа 3 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Қатені хабарлау

Біздің редакцияға жіберілетін мәтін: