Huawei випадає з ТОП-5 Китаю: зростання Xiaomi та Honor

Сьогодні IDC офіційно оприлюднює звіт, у якому показується постачання смартфонів на китайський ринок за другий квартал 2021 року.

Згідно зі звітом, постачання китайського ринку смартфонів у другому кварталі 2021 року досягли приблизно 78,1 мільйона одиниць. Це зменшення у річному обчисленні на 11,0%. У першій половині 2021 року загальний обсяг постачання на китайський ринок досяг 164 мільйонів одиниць, що в річному обчисленні зросло на 6,5%. З точки зору індивідуальних показників, найкращими 5 виробниками є Vivo, Oppo, Xiaomi, Apple та Honor.

Вперше за багато років Huawei не входить до списку ТОП-5 в Китаї. Дивлячись на річні темпи зростання, Xiaomi займає провідну позицію з 47% зростанням.

За словами Лу Вейбінга, президента Xiaomi в Китаї, річний ріст Xiaomi може бути найшвидшим, але ще потрібно пройти довгий шлях. За даними IDC, між Xiaomi та першим місцем Vivo є розрив у 5 мільйонів одиниць. Крім того, існує розрив у 3 мільйони одиниць між Xiaomi та другим місцем Oppo. З усім тим, Apple на четвертій позиції також знаходиться на відстані близько 5 мільйонів одиниць від Xiaomi.

Згідно зі звітом Canalys для світового ринку смартфонів, Xiaomi вимагає 17% частки ринку, щоб повалити Apple. Це вперше, коли Xiaomi посідає друге місце у світі, поступаючись лише Samsung.

З подальшим «скороченням» бізнесу мобільних телефонів Huawei з’являється більше можливостей для таких, як Xiaomi, Oppo та Vivo.

Honor входить у рейтинг ТОП-5

Повертаючись до Китаю, рейтинг конкретних постачальників показує, що Vivo на першій позиції має 18,6 мільйона одиниць. Компанія також має частку ринку на 23,8%. Oppo посідає друге місце з постачанням 16,5 мільйонів одиниць та часткою ринку 21,1%. Xiaomi посідає третє місце з постачанням 13,04 млн одиниць, а також часткою ринку в 17,2%. Apple займає четверте місце з відвантаженням 8,6 мільйона одиниць та часткою ринку 10,9%.

Дивно, але на п’ятій позиції — Honor із загальним постачанням 6,9 мільйона одиниць та ринковою часткою 8,9%. Це досить цікаво, враховуючи, що Honor лише нещодавно отримала незалежність від Huawei й може розглядатися як «нова» компанія.

На п’ять великих брендів припадає 64% китайського ринку. Попри відсутність Huawei, виявляється, що вакуум, який він залишив, не може бути повністю заповнений іншими виробниками. Хоча Huawei все ще випускає смартфони, компанія ледь конкурує.

Китайський виробник просто бореться за своє виживання. IDC зазначив, що з точки зору структури ринку серед п’ятірки найкращих постачальників усі чотири найкращі постачальники мають значне зростання з року в рік. Однак вони все ще не можуть компенсувати різке зниження загального ринку.

Сіздің реакцияңыз қандай?
салқын
0
салқын
бақытты
0
бақытты
Шайқау
0
Шайқау
Қызықты
0
Қызықты
қайғылы
0
қайғылы
ашулы
0
ашулы
Google News сайтында Gizchina оқыңыз

Мақала ұнады ма? Редакцияларға рахмет!

Джерело
Достармен бөлісіңіз

Мен әрқашан IT технологияларға қызығушылық таныттым. Менің алдыңғы көп жылдық кәсіби қызметім (бұл дизайн және баспаға дейінгі дайындық) олардың көмегінсіз мүмкін емес болғандықтан, компьютермен байланысты барлық нәрсе (мысалы, «аппараттық құралдарды» жинау және жаңарту, сондай-ақ конфигурациялау) болды. бағдарламалық қамтамасыз ету ) Мен мұны әрқашан өзім істеуге тура келді.

Біздің өмірімізде гаджеттердің пайда болуымен менің қызығушылықтарымның аясы кеңейіп, оларды да қоса бастады.

Мен әртүрлі құрылғылардың мүмкіндіктерін зерттеп, талдауды ұнатамын және көптеген жылдар бойы жаңа нәрсені сатып алмас бұрын мен әрқашан әр әлеуетті модельдің мүмкіндіктерін ұзақ және мұқият зерттеймін, ұзақ және ауыр жұмыс жасаймын, шолуларды, шолуларды оқимын. және салыстырулар.

Жұмсалған уақыт үшін сыйақы, әдетте, мен өз бюджетім шегінде алуға болатын нәрселердің ең жақсысын аламын.

Авторды бағалаңыз
( 2 бағалар, орташа 1.5 з 5 )
GizChina.Com.Ua