Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Жоғары вольтты әрқайсысы стадії зарядки қалады тұрақты, дейін не досягне наступної напруги кейін досягнення белгілі параметрлері, і, ақырында, болмайды толық. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Сіздің реакцияңыз қандай?
салқын
0
салқын
бақытты
0
бақытты
Шайқау
0
Шайқау
Қызықты
0
Қызықты
қайғылы
0
қайғылы
ашулы
0
ашулы
Google News сайтында Gizchina оқыңыз

Мақала ұнады ма? Редакцияларға рахмет!

Джерело
Достармен бөлісіңіз

Мен әрқашан IT технологияларға қызығушылық таныттым. Менің алдыңғы көп жылдық кәсіби қызметім (бұл дизайн және баспаға дейінгі дайындық) олардың көмегінсіз мүмкін емес болғандықтан, компьютермен байланысты барлық нәрсе (мысалы, «аппараттық құралдарды» жинау және жаңарту, сондай-ақ конфигурациялау) болды. бағдарламалық қамтамасыз ету ) Мен мұны әрқашан өзім істеуге тура келді.

Біздің өмірімізде гаджеттердің пайда болуымен менің қызығушылықтарымның аясы кеңейіп, оларды да қоса бастады.

Мен әртүрлі құрылғылардың мүмкіндіктерін зерттеп, талдауды ұнатамын және көптеген жылдар бойы жаңа нәрсені сатып алмас бұрын мен әрқашан әр әлеуетті модельдің мүмкіндіктерін ұзақ және мұқият зерттеймін, ұзақ және ауыр жұмыс жасаймын, шолуларды, шолуларды оқимын. және салыстырулар.

Жұмсалған уақыт үшін сыйақы, әдетте, мен өз бюджетім шегінде алуға болатын нәрселердің ең жақсысын аламын.

Авторды бағалаңыз
(Әлі рейтингтер жоқ)
GizChina.Com.Ua