Facebook Apple компаниясының App Store төлемдерінің 30%-ын төледі

Facebook і Apple — обидві американські компанії, і, як правило, вони повинні бути в мирі між собою. Дегенмен обидві компаниялар болды у сварці завдяки новій політиці конфіденційності Apple. Ця нова політика Apple не дозволить програмам відстежувати дані користувачів без їхньої згоди. Це значно вплине на рекламний бізнес Facebook, який приносить багато грошей. З цієї причини керівники обох компаній мали сказати кілька неприємних речей. В нещодавнім повідомленні керівник соціальних програм Facebook та Instagram стверджує, що Facebook тепер має спосіб обійти 30% виплати Apple.

За словами Адама Моссері, керівника соціальної програми Facebook Instagram, Facebook планує створити можливості для автономної торгівлі для розробників, щоб уникнути 30%, які стягує Apple. Нещодавно в одному з інтерв’ю Моссері сказав: “Apple наполягає на нарахуванні 30% комісії, коли цифрові транзакції відбуваються на платформі iOS, за невеликими винятками. Для транзакцій, які відбуваються на iOS, нам доведеться дотримуватися їхніх правил. Але загалом, ми будемо шукати інші шляхи, щоб допомогти розробникам заробляти на життя та полегшувати транзакції в інших місцях».

«Наприклад, якщо ми можемо допомогти брендам та розробникам знайти один одного, вони можуть проводити ці транзакції в автономному режимі. Для афілійованого маркетингу це реальний, а не цифровий продукт. Тому ми будемо прагнути переїхати ближче до місця, де забудовники дійсно можуть стабільно заробляти на життя».

Facebook намагається обійти 30% комісії Apple

Як ми всі знаємо, за програмне забезпечення або цифрові продукти, придбані в App Store, Apple зазвичай бере 30% комісії. Це означатиме, що розробникам доведеться ділити дохід з Apple. Щоб обійти комісію Apple, Instagram планує заохотити розробників встановлювати офлайн-зв’язки з брендами або іншими розробниками.

Протягом останніх кількох років Facebook суперечив Apple. У понеділок Facebook також оголосив, що до 2023 року не стягуватиме плату з творців вмісту. Очевидно, це насмішка над часткою доходу Apple у 30%.

v

В цей час компанії в соціальних мережах шукають шляхи залучення творців, сподіваючись, що вони витратять більше часу на своїх платформах, щоб отримати більший дохід від реклами. Щодо того, де провести час, розробники мають своє слово. З цієї причини компанії соціальних медіа також намагаються залучити їх взаємовигідним способом. Наприклад, заробляйте комісійні за допомогою маркетингу, прямих підказок або підписки.

Моссері сказав: «Якщо ми хочемо бути найкращим домом для творців в Інтернеті, ми повинні пропонувати подібні монетизовані продукти, оскільки конкуренція жорстка і швидко загострюється».

Сіздің реакцияңыз қандай?
салқын
0
салқын
бақытты
0
бақытты
Шайқау
0
Шайқау
Қызықты
0
Қызықты
қайғылы
0
қайғылы
ашулы
0
ашулы
Google News сайтында Gizchina оқыңыз

Мақала ұнады ма? Редакцияларға рахмет!

Джерело
Достармен бөлісіңіз

Мен әрқашан IT технологияларға қызығушылық таныттым. Менің алдыңғы көп жылдық кәсіби қызметім (бұл дизайн және баспаға дейінгі дайындық) олардың көмегінсіз мүмкін емес болғандықтан, компьютермен байланысты барлық нәрсе (мысалы, «аппараттық құралдарды» жинау және жаңарту, сондай-ақ конфигурациялау) болды. бағдарламалық қамтамасыз ету ) Мен мұны әрқашан өзім істеуге тура келді.

Біздің өмірімізде гаджеттердің пайда болуымен менің қызығушылықтарымның аясы кеңейіп, оларды да қоса бастады.

Мен әртүрлі құрылғылардың мүмкіндіктерін зерттеп, талдауды ұнатамын және көптеген жылдар бойы жаңа нәрсені сатып алмас бұрын мен әрқашан әр әлеуетті модельдің мүмкіндіктерін ұзақ және мұқият зерттеймін, ұзақ және ауыр жұмыс жасаймын, шолуларды, шолуларды оқимын. және салыстырулар.

Жұмсалған уақыт үшін сыйақы, әдетте, мен өз бюджетім шегінде алуға болатын нәрселердің ең жақсысын аламын.

Авторды бағалаңыз
(Әлі рейтингтер жоқ)
GizChina.Com.Ua

Қатені хабарлау

Біздің редакцияға жіберілетін мәтін: