YouTube почав приховувати лічильник антипатій

YouTube – це найбільший у світі сервіс потокового відео, де кожен може знайти вміст на свій смак. Однак зробити це скоро стане набагато складніше – вся вина в новій суперечливій функції, яка дозволяє авторам приховувати лічильник антипатій під своїми відео (очевидно, не найуспішнішими).

Раніше була подібна можливість, але водночас лічильник вподобань був прихований, повністю знеособивши рейтинг відео для глядачів. Але тепер, коли функція буде розширена на весь YouTube, визначити якість запущеного відео перед переглядом стане набагато складніше. Раніше було достатньо поглянути на співвідношення симпатій / антипатій, яке, безсумнівно, буде однобічно приховано авторами поганого контенту.

 

У відповідь на відгуки авторів щодо благополуччя та цілеспрямованих кампаній, що не подобаються, ми тестуємо кілька нових дизайнів, які не відображають загальну кількість антипатій. Якщо ви берете участь у цьому невеликому експерименті, ви можете помітити один із цих проектів найближчими тижнями.
Творці, ви все одно зможете побачити точну кількість оцінок “подобається” та “не подобається” у YouTube Studio. Якщо ви перебуваєте в експерименті, глядачі можуть досі сподобатися або не сподобатися відео, щоб поділитися відгуками з творцями та допомогти налаштувати рекомендації, які ви бачите на YouTube.

Google зробить рекламу на YouTube майже неминучою

Багато, напевно, помічали, наскільки агресивною та настирливою стала реклама на YouTube за останні рік-два. І, судячи з нещодавно оновленої політики користування послугою, незабаром вона стане ще більш поширеною. Відповідно до нової політики, зараз жодне відео на YouTube не буде вільним від реклами; навіть якщо автор відео відмовився брати участь у партнерській програмі сервісу; і, відповідно, прибуток від переглядів. Звичайно, це викликало сум’яття не лише у глядачів; а також самих ютуберів, оскільки раніше реклама могла відображатися лише у цих відео; автори яких монетизують свої канали.

Google пояснює це необхідністю «постійних інвестицій для розвитку YouTube»; це означає, що всі гроші, зароблені за такий вид реклами, надходитимуть виключно Google. Зміни вже набули чинності в США; а з середини 2021 року вони почнуть діяти по всьому світу.

 

Сіздің реакцияңыз қандай?
салқын
0
салқын
бақытты
0
бақытты
Шайқау
0
Шайқау
Қызықты
0
Қызықты
қайғылы
0
қайғылы
ашулы
0
ашулы
Google News сайтында Gizchina оқыңыз

Мақала ұнады ма? Редакцияларға рахмет!

Джерело
Достармен бөлісіңіз

Мен әрқашан IT технологияларға қызығушылық таныттым. Менің алдыңғы көп жылдық кәсіби қызметім (бұл дизайн және баспаға дейінгі дайындық) олардың көмегінсіз мүмкін емес болғандықтан, компьютермен байланысты барлық нәрсе (мысалы, «аппараттық құралдарды» жинау және жаңарту, сондай-ақ конфигурациялау) болды. бағдарламалық қамтамасыз ету ) Мен мұны әрқашан өзім істеуге тура келді.

Біздің өмірімізде гаджеттердің пайда болуымен менің қызығушылықтарымның аясы кеңейіп, оларды да қоса бастады.

Мен әртүрлі құрылғылардың мүмкіндіктерін зерттеп, талдауды ұнатамын және көптеген жылдар бойы жаңа нәрсені сатып алмас бұрын мен әрқашан әр әлеуетті модельдің мүмкіндіктерін ұзақ және мұқият зерттеймін, ұзақ және ауыр жұмыс жасаймын, шолуларды, шолуларды оқимын. және салыстырулар.

Жұмсалған уақыт үшін сыйақы, әдетте, мен өз бюджетім шегінде алуға болатын нәрселердің ең жақсысын аламын.

Авторды бағалаңыз
(Әлі рейтингтер жоқ)
GizChina.Com.Ua