Сенатори США знову вимагають повернути HONOR в чорний список

Через санкції США Huawei стикається з безліччю труднощів. Гоніння змусили її продати Honor, і бренд тепер позиціює себе як самостійний. Але не всі вважають, що цей продаж була продажем, а не юридичним ходом. Ряд сенаторів в Конгресі США сумнівалися, що Honor дійсно вийшла з-під протекторату Huawei й не співпрацювала з китайськими військовими.

Вони розглядають продаж Honor як розумний маневр, щоб вивести компанію з-під санкцій США, але як і раніше відбувається витік даних китайським військовим. Вони об’єдналися, щоб переконати Джо Байдена внести Honor в чорний список. Відповідний лист сенатори направили на адресу президента США.

Вони звернули увагу на те, що у Honor тепер є доступ до американських технологій і компонентів. Своїм маркетинговим ходом Пекін «ефективно уникнув критичного експортного контролю. Компанія продовжує становити загрозу національній безпеці США, і бездіяльність Міністерства торгівлі може створити прецедент, щоб уникнути покарання за неї, сигналізуючи опонентам, що США вичерпали свої можливості або силу волі».

Якою буде реакція адміністрації Джо Байдена і Міністерства торгівлі США, невідомо. Але є всі підстави говорити, що на горизонті маячить цілком реальна загроза для Honor опинитися під гнітом санкцій. Серія Honor 50 скоро вийде на світовий ринок, і агресивна риторика, яка виходить із США, може негативно вплинути на продажі пристроїв компанії за межами Китаю.

v

כבוד 50

Honor успішно відновлює свої позиції на китайському ринку смартфонів

Дослідження Counterpoint Technology Market Research передбачає, що бренд Honor зміцнює свої позиції на найбільшому у світі ринку смартфонів — Китаї.

Нагадаємо, що бренд Honor був змушений відокремитися від телекомунікаційного гіганта Huawei через суворі санкції з боку США. З того часу бренд Honor активізував свої дослідження і розробки та анонсував ряд продуктів, які завоювали популярність у споживачів.

В результаті серпневі продажі Honor в КНР підскочили на 18% в порівнянні з попереднім місяцем. Як уже зазначалося, це зробило компанію одним з найбільш гінких брендів в сегменті смартфонів.

Більш того, бренд Honor зміг обійти Xiaomi у продажу пристроїв на китайському ринку в кінці минулого місяця. У списку провідних постачальників бренд Honor посів третє місце з часткою близько 15%.

Смартфони Vivo є найпопулярнішими в Китаї — в серпні на частку цієї компанії доводилося приблизно 23%. На другому місці інший місцевий розробник — Oppo з оцінкою близько 21%.

Таким чином, три названі компанії контролюють майже 60% найбільшого у світі ринку смартфонів.

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

מָקוֹר
לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua

דווח על שגיאה

טקסט שיישלח לעורכים שלנו: