Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: Як це було

Увечері в понеділок, 4 жовтня, користувачі почали масово повідомляти про загальні збої в роботі сервісів, що належать Facebook — соціальних мереж Facebook і Instagram, месенджера WhatsApp і навіть сервісів Oculus VR. Повсюдна паніка була викликана тим, що альтернативні платформи також почали відчувати збої через завантаженість, викликаної несподіваним напливом відвідувачів.

Збої DNS стали причиною «цифрового апокаліпсиса». Зокрема, ще до відновлення сервісів були докази того, що записи, що стосуються сервісів Facebook, раптово стали відправлятися з глобальних таблиць маршрутизації. Фактично, Facebook і все, що з ним пов’язано, «видалили з Інтернету». За даними Cloudflare, незадовго до падіння всієї мережі Facebook відбувалася активність, схожа на невдалу спробу централізованого оновлення маршрутизаторів. В результаті зв’язок між серверами Facebook був відсутній, а обслуговування в системі DNS було призупинено.

За словами журналіста The New York Times Райана Мака, проблема була серйозніше через те, що не тільки звичайні користувачі не мали доступу до послуг. Довгий час працівники компанії не могли користуватися сервісними інструментами, в тому числі внутрішньою платформою Workplace та іншими засобами внутрішньокорпоративної комунікації. Крім того, співробітників доводилося відправляти безпосередньо в центри обробки даних, щоб виправити ситуацію вручну, але навіть там вони зіткнулися з проблемами — видання повідомило, що крім серверів вебсервісів і внутрішніх інструментів, вийшла з ладу й електронна система безпеки, обмежуючи використання електронних перепусток.

Коли користувачі стали переходити на альтернативні платформи, навантаження на них зросла настільки, що у Telegram, VKontakte, Twitter, і таких сервісів, як Netflix, YouTube і навіть Tinder, виникли проблеми з роботою. Звичайно ж, всі вони просто вітали зростання відвідуваності, але не були до цього готові.

facebook

Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: як це було

Звичайно, ситуація, що склалася, не змогла не позначитися на фінансових показниках компанії Facebook. Глава компанії втратив понад 6 мільярдів доларів, значно впали акції самого Facebook і на тлі загальної паніки почали падати акції інших компаній, які не мали прямого відношення до групи Facebook. Практично весь ІТ-сектор зазнав проблеми.

Лише майже через 6 годин після «падіння» компанія Цукерберга змогла частково відновити працездатність. Однак після цього користувачі продовжують спостерігати деякі проблеми локально. Деякі користувачі скаржилися на неможливість ставити лайки, повільність системи та інші дрібні неприємності, пов’язані з роботою сервісів Facebook. Хоча сама компанія оголосила про повне відновлення працездатності.

У Facebook повідомили, що збій стався через помилкову зміну конфігурації маршрутизаторів. При цьому компанія заперечує хакерську атаку або спробу доступу до призначених для користувача даних. Сам Марк Цукерберг публічно вибачився за інцидент. «Прошу вибачення за сьогоднішнє порушення. Я знаю, наскільки ви покладаєтеся на наші послуги, щоб підтримувати зв’язок з близькими вам людьми» — сказав він у своєму пості.

Додамо також, що ця ситуація показала вразливість сучасного Інтернету, не готового до глобальних збоїв таких величезних сервісів. Як тільки люди втратили доступ до звичних послуг, вони почали шукати альтернативу. І все було б добре, якби всі ці альтернативи були готові до різкого напливу нових користувачів. Але це не так, і тому збій в Facebook міг привести до «збоїв» багатьох інших сервісів. На щастя, цього не сталося.

מקור

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua