Apple виплатить 95 млн за підміну нових пристроїв відновленими

Американські споживачі здобули невелику перемогу над Apple. Apple недавно погодилася виплатити майже 100 мільйонів доларів в рамках колективного позову, в якому користувачі звинуватили компанію в порушенні так званого Закону про гарантії Магнусон-Мосса та інших законів США. Повідомляється, що Apple надала відремонтовані пристрої замість нових як заміну пристроїв, що знаходяться на гарантії.

Відповідно до угоди про обслуговування клієнтів в США по ремонту, при обслуговуванні продукту клієнта компанія «може використовувати нові або відремонтовані деталі або продукти, еквівалентні новим за характеристиками та надійності». Проте користувачі, які подали колективний позов, порахували, що відремонтовані пристрої не еквівалентні новим, і зажадали від Apple фінансової компенсації.

Угода поширюється на позивачів з США, які придбали план AppleCare Protection Plan або AppleCare+ безпосередньо або через програму оновлення iPhone після 20 липня 2012 року та отримали натомість відремонтований пристрій. Тепер сторони дійшли згоди у справі, і якщо вона буде схвалена судом, кожен з позивачів отримає компенсацію пропорційно кількісті проблемних гаджетів.

яблоко

v

Apple заплатить 95 мільйонів доларів за заміну нових пристроїв на відремонтовані

В Умовах ремонту Apple для США зазначено, що при обслуговуванні продукту клієнта компанія «може використовувати нові або відремонтовані деталі або продукти, еквівалентні новому по продуктивності та надійності». Однак позивачі в позові стверджували, що відремонтовані або «відновлені» пристрою не «еквівалентні новим за характеристиками та надійності», і, таким чином, зажадали від Apple грошової компенсації.

В цілому покупці отримають від 63,4 до 68,1 мільйона доларів. Решта 95 мільйонів доларів, виплачених Apple, підуть на оплату юридичних послуг та інші витрати. Колективний позов був поданий ще у 2016 році в Каліфорнії та все ще знаходиться на розгляді.

Ми знаємо, що Apple «активно заперечувала» той факт, що відремонтовані пристрої гірше нових, але вважала за краще прийти до угоди з позивачами, оцінивши можливі витрати на продовження судового розгляду. Угода буде офіційно затверджено судом 20 жовтня, і відразу після цього суддя може її розглянути.

Плани Apple покликані надати споживачам пристрою «еквівалентні новим за характеристиками та надійності». Ця фраза означає «нове», оскільки відремонтовані пристрої ніколи не можуть зрівнятися з новими по продуктивності та надійності. Позивач стверджує, що це означає відремонтований. «Відновлений» є синонімом терміна «відновлений», тобто старий виріб, в який були внесені зміни, щоб він виглядав новим для всіх цілей, що відносяться до даного судового розгляду.

«Нове» — означає пристрій, який ніколи не використовувалося або раніше не купували та який складається з нових деталей. Слово «відремонтований» зустрічається в умовах використання AppleCare+ тільки один раз, попри те, що обсяг друкованого буклету становить 33 сторінки.

מקור

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua

דווח על שגיאה

טקסט שיישלח לעורכים שלנו: