Xiaomi TV: №5 у світі та №1 у Китаї

Як ви вже знаєте, сьогодні Xiaomi Group оголосила про свої досягнення за другий квартал 2021 року. Лей Цзюнь також поділився відповідними даними: загальний дохід склав 87,8 млрд юанів (13,55 млрд доларів), збільшившись на 64%; чистий прибуток — 8,3 мільярда (1,28 мільярда доларів), зростання на 83%, скоригований чистий прибуток склав 6,3 мільярда (0,97 мільярда доларів), збільшившись на 87%, грошовий резерв становить 111,6 млрд юанів (17,23 млрд доларів).

Ці цифри вражають. Але для звичайних користувачів вони можуть бути не дуже цікавими. Замість цього ми припускаємо, що наших читачів більше цікавлять продажі смартфонів, постачанням телевізорів Xiaomi й аналогічними даними. Що стосується першого, ми вже говорили, що Xiaomi посіла перше місце у 22 глобальних маркерах і друге місце у світі. Так що щодо продуктів Xiaomi TV?

Як показує фінансовий звіт Xiaomi, витрати на дослідження і розробки в цьому кварталі склали 3,1 мільярда юанів (0,48 мільярда доларів), збільшившись на 56,5%. Глобальні активні користувачі MIUI досягли 454 мільйонів, в той час як щомісячні активні користувачі Xiao Ai вперше перевищили 100 мільйонів.

Варто відзначити, що телевізор Xiaomi займає перше місце в Китаї 10 кварталів поспіль.

v

Xiaomi TV Rocks

10 серпня компанія представила Xiaomi Mi TV 6 OLED. Вважається, що це перший OLED-телевізор для молоді. Що стосується ціни, то роздрібна ціна 55-дюймової версії становить 5699 юанів (878 доларів США).

Лу Вейбінг, генеральний менеджер бренду Redmi, сказав, що телевізор Xiaomi може створити нову ситуацію на ринку OLED-телевізорів. І, дивлячись на функції, які він пропонує, і на ціну, за яку він доступний, є всі підстави вважати, що слова Лу Вейбінга близькі до істини.

Ще у 2019 році Пан Цзютанг, партнер інвестиційного відділу Xiaomi, висловив свою думку, сказавши, що він вважає, що успіх Xiaomi в основному обумовлений такими трьома пунктами:

  • Підтримується сильною виробничим ланцюжком в Китаї;
  • Привабливість бренду Xiaomi та ефективність каналів збуту можуть заощадити 10-30% витрат на маркетинг / канали збуту в порівнянні з традиційними підприємствами;
  • Ефект масштабування витрат від стратегії вибухових продуктів Xiaomi, що спрощує ланцюжок постачання / готова продукція / матеріальні запаси, створювані великою кількістю моделей.

В цілому еволюція телевізорів Xiaomi дуже цікава з точки зору спостереження. Компанія почала виробляти продукти з великим екраном з 2013 року. А через 7-8 років вона могла б перевершити багатьох традиційних виробників телевізорів.

На цю мить їй немає аналогів в Китаї та Індії. І у світі вона увійшла в п’ятірку кращих. Це означає, що за короткий проміжок часу Xiaomi змогла обігнати багато гучних імен.

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

מָקוֹר
לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua

דווח על שגיאה

טקסט שיישלח לעורכים שלנו: