Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

מתח גבוה кожної стадії טְעִינָה שְׂרִידִים постійним, עד не досягне наступної напруги לאחר досягнення певних параметрів, і, нарешті, не стане повною. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

מָקוֹר
לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua