TikTok תשקול תלונות צרכנים

TikTok заявив, що для виправлення низки скарг від споживчих груп ЄС знадобиться один місяць. Споживачі з ЄС вважають, що додаток для коротких відео підозрюється у порушенні законодавства ЄС про споживання та подає дітям приховану рекламу та неприйнятний вміст.

З популярністю оцифрування TikTok швидко розвивався у всьому світі. Але частина невідповідного вмісту викликала у людей занепокоєння щодо його політики конфіденційності та безпеки.

ביום שישי Європейська комісія розпочала офіційну розмову з TikTok та групами споживачів ЄС з метою перегляду бізнес-моделі та політики компанії.

Дідьє Рейндерс, європейський комісар з питань юстиції, сказав, що, оскільки нова пандемія коронавірусу приносить більшу цифровізацію, вона також приносить нові ризики, особливо для споживачів, що знаходяться в незабезпеченому становищі. У своїй заяві він зазначив: «В Європейському Союзі заборонено впливати на дітей та неповнолітніх за допомогою прихованої реклами, такою як банери у відео».

TikTok заявив, що разом з Ірландською комісією із захисту прав споживачів та Шведською організацією споживачів розпочне заходи щодо виправлення ситуації. Обидва органи ведуть переговори.

v

У заяві компанії йдеться: « Ми вжили низку заходів для захисту наших молодших користувачів, зокрема, зробили всі облікові записи молодших 16 років приватними за замовчуванням та відключили їм доступ до прямих повідомлень. Крім того, користувачі віком до 18 років не можуть купувати, надсилати або отримувати віртуальні подарунки, і ми маємо сувору політику, що забороняє рекламу, яка безпосередньо приваблює тих, хто не досяг цифрової згоди». 

Дамоклів меч над TikTok

Для довідки все почалося ще в лютому, коли європейська споживча організація BEUC подала скаргу до Європейської комісії проти TikTok. На той час національні споживчі організації в європейських країнах також звернулись до відповідних органів з проханням провести розслідування щодо діяльності компанії.

BEUC стверджував що TikTok порушив права споживача у «масовому масштабі".

«Протягом кількох років TikTok став одним з найпопулярніших додатків у соціальних мережах з мільйонами користувачів по всій Європі. Але TikTok підводить своїх користувачів, масово порушуючи їх права. Ми виявили цілу низку порушень прав споживачів і, отже, подали скаргу на TikTok», — заявила Моніке Гойенс, генеральний директор BEUC.

Як зауважила організація, умови обслуговування TikTok є «неясними, неоднозначними та сприяють TikTok на шкоду своїм користувачам». До того ж авторські права на платформу дають TikTok право використовувати, розповсюджувати та відтворювати відео користувачів без винагороди.

Ми досі не знаємо, як все буде розвиватися, але, чесно кажучи, компанія вже заборонила користувачів до 13 років і видалила близько 500 000 облікових записів.

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

מָקוֹר
לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua

דווח על שגיאה

טקסט שיישלח לעורכים שלנו: