Розпочато антимонопольне розслідування проти Facebook

Європейська комісія розпочне офіційне антимонопольне розслідування стосовно Facebook. Вона оцінить, чи не порушила Facebook добросовісну конкуренцію на ринку онлайн-реклами.

מתברר представники ЄС надіслали анкету Facebook та його конкурентам. ЄС запитує, чи не порушив Facebook мережу онлайн-реклами, рекламуючи послугу Marketplace (дозволяючи користувачам купувати та продавати товари у Facebook) безкоштовно своїм 2 мільярдам користувачів.

Наразі Facebook — єдина велика американська технологічна компанія, яка не підлягала антимонопольному розслідуванню в ЄС. Раніше Європейський Союз розпочав розслідування щодо Microsoft, Amazon, Apple і Google.

Троє високопоставлених людей, які добре знають про цю справу, заявили, що офіційне розслідування ЄС щодо Facebook може бути розпочате протягом декількох днів, хоча час ще обговорюється, і обсяг розслідування ще не остаточно визначений.

У відповідь Європейська Комісія відмовилася коментувати, а Facebook ще не дала коментарів. Але слід нагадати попередні заяви Facebook про те, що компанія розробляє послуги та продукти, дотримуючись законодавства ЄС.

v

Не тільки ЄС, не тільки Facebook

Насправді з 2019 року Європейська комісія звертає увагу на ділову практику Facebook і розпочала два попередніх розслідування проти Facebook. В основному, мова йшла про послуги з реклами та данні.

В одному з опитувань основна увага приділялася масивним даним, в той час, як в іншій – платформі онлайн-ринку (Marketplace), запущеній Facebook у 2016 році. 800 мільйонів користувачів приблизно в 70 країнах використовують цю платформу для купівлі та продажу товарів.

Під час розслідування Європейський Союз вимагав від Facebook велику кількість даних. Останній надав Європейській комісії щонайменше 315 000 документів загальної кількості приблизно 1,7 мільйона сторінок. Але пізніше Facebook подав до суду на Європейську комісію, стверджуючи, що дані, запитувані останньою під час розслідування, були надто широкими та перевищували необхідний обсяг, що може завдати шкоди конфіденційності користувачів.

Однак це має бути досить звичним явищем для Facebook. Ми маємо на увазі, що Великобританія також стикається з окремим антимонопольним розслідуванням. Управління у справах конкуренції та ринків вивчає, чи використовує Facebook дані, які він збирає, щоб підірвати конкурентів в Інтернет-рекламі.

Слід сказати, що Facebook – не єдина велика технологічна компанія, яку ЄС звинувачує. Зовсім недавно Маргрет Вестагер, виконавчий віцепрезидент ЄС, відповідальний за конкуренцію та цифрову політику, офіційно звинуватила Apple. Вона сказала, що Apple спотворює конкуренцію і стягує високі збори для конкурентних потокових послуг. Ще одна справа – ЄС минулого літа звинуватив Amazon, нібито він підірвав діяльність менших конкурентів на своїй платформі. ЄС вважає, що Coca-Cola також веде неконкурентоспроможну поведінку.

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

מָקוֹר
לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua

דווח על שגיאה

טקסט שיישלח לעורכים שלנו: