Бразильський регулятор оштрафував Apple майже на 2 мільйони доларів за продаж iPhone 12 без зарядного пристрою

Apple представила свою серію iPhone 12 у жовтні 2020 року з набором нових удосконалень. Однак наші найбільші побоювання підтвердилися, коли компанія підтвердила, що більше не постачає свої смартфони із зарядними пристроями в комплекті. На жаль, зараз це стає тенденцією, оскільки багато інших виробників смартфонів починають залишати зарядну цеглу позаду. Apple заявляє, що це екологічний крок щодо зменшення електронних відходів. Однак не багато споживачів задоволені цією зміною, оскільки їм доведеться купувати дорожчу цегляну цеглу окремо. Навіть через кілька місяців Apple все ще отримує негативні наслідки від цих змін. Сьогодні бразильський регулятор вирішив застосувати штраф у розмірі майже 2 мільйони доларів до компанії, що базується в Купертіно.

Apple повинна буде заплатити майже 2 мільйони доларів через відсутність зарядного пристрою в пакетах iPhone 12 серії

Apple була оштрафована бразильським Procon-SP за практику, яка порушує Кодекс захисту прав споживачів країни. Штраф у розмірі 10 546 442,48 бразильських реалів (1914888,87 доларів США) був оголошений минулої п’ятниці 19 і застосовуватиметься в адміністративному процесі. Варто зазначити, що компанія все ще має право захищатися. На думку Procon-SP, деякі причини призвели до застосування штрафу. Першим був продаж iPhone без адаптера живлення у роздрібній коробці. Агенція захисту прав споживачів вже повідомила Apple про це в жовтні 2020 року, просячи пояснень. Тоді компанія просто ігнорувала це.

Відсутність водонепроникності iPhone 11 також є скаргою в Бразилії

Ще одна причина, яка призвела до штрафу, була пов’язана з iPhone 11 Pro. Компанія, що рекламує, стверджує, що вона водонепроникна, але на практиці вона не зовсім така. Як повідомляє Procon-SP, споживачі скаржились на проблеми, пов’язані з водою, які Apple не хотіла ремонтувати.

 

Procon-SP допитав Apple, який “повідомив, що водонепроникність не буде постійним станом пристрою і може з часом зменшитися; і щоб уникнути пошкодження рідини споживачі повинні припинити плавати або приймати душ зі своїми смартфонами та використовувати їх в умовах екстремальної вологості », – каже орган.

Крім того, Procon-SP отримував скарги від споживачів, які мали проблеми з функціями своїх пристроїв після оновлення операційної системи. З цього приводу Apple також не відповіла агентству.

Нарешті, агентство також виявило несправедливі умови в терміні гарантії на продукти Apple і дізналося про випадок, коли компанія відмовлялася усувати проблему з пристроєм, придбаним за кордоном, у встановлений законодавством термін. Внаслідок бездіяльності компанія була оштрафована.

“Apple повинна розуміти, що в Бразилії існують надійні закони та установи про захист прав споживачів. Вона повинна поважати ці закони та ці інституції », – сказав Фернандо Капес, виконавчий директор Procon-SP. Звіт зв’язався з компанією Apple, яка ще не відповіла.

Ми майже впевнені, що Apple не просто прийме цей штраф за свою сім’ю iPhone 12 і буде апелювати до цього рішення найближчими днями.

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

מָקוֹר
לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua