ⓘ Стрімке зростання Huawei AppGallery: за рік завантаження додатків зросли вдвічі

Платформа Huawei AppGallery, що входить у ТОП-3 провідних магазинів додатків у світі, досягла значних результатів. Збільшення кількості завантажень додатків на 83% і зростання на 33% числа активних користувачів на місяць свідчать про активний розвиток екосистеми додатків Huawei за рік.

Компанія Huawei поділилася результатами розвитку AppGallery через рік після заяви Річарда Ю (Richard Yu), виконавчого та генерального директора Huawei Consumer BG, про намір Huawei перетворити AppGallery на відкриту інноваційну платформу поширення додатків, доступну для користувачів у всьому світі.

  • Кількість зареєстрованих на платформі розробників зросла до 2,3 млн ― на 77% більше порівняно з 2019 роком; серед них ― 300 000 розробників за межами Китаю.
  • Глобальна аудиторія AppGallery зросла до 530 млн активних користувачів на місяць (MAU); у Європі цей показник збільшився на 61,5% порівняно з 2019-м і тепер становить понад 42 млн користувачів.
  • В AppGallery тепер доступні 120 000 додатків, інтегрованих з HMS Core, ― на 118% більше, ніж у 2019.
  • У 2020 році з AppGallery було завантажено 384,4 млрд додатків ― на 174 млрд більше, ніж у 2019-му.
  • Стрімкому зростанню AppGallery сприяло розширення ігрового контенту: кількість ігор на платформі збільшилася на 500% порівняно з 2019-м.

Коментуючи показники зростання екосистеми Huawei, Дерек Ю (Derek Yu), віцепрезидент підрозділу Huawei Consumer Business Group у регіоні CEE і Nordics, אמר:

«Наша стратегія розвитку AppGallery полягає у розширенні користувацької бази з метою закладення міцної основи для зростання нашої екосистеми. І, судячи з цифр, такий підхід працює. Ми не лише представляємо нові та актуальні додатки і забезпечуємо партнерам-розробникам доступ до аудиторії, що постійно зростає, а й створюємо нові можливості для досягнення успіху на ринку мобільних додатків».

Швидкому зростанню AppGallery сприяли інвестиції Huawei у рамках розвитку екосистеми Huawei Mobile Services (HMS). Наразі в HMS працюють понад 8 000 інженерів-дослідників і понад 600 співробітників глобальної групи технічної підтримки. В результаті кількість додатків, котрі пройшли інтеграцію з HMS Core, зросла до 120 000, що на 118% більше, ніж у 2019-му. А MAU швидких додатків збільшилася на 200% та досягла 100 млн.

AppGallery באוקראינה

v

Українська аудиторія AppGallery також стрімко зростає і вже становить близько 950 тис. активних користувачів на місяць (MAU).

За останні півроку з Huawei Mobile Services інтегрувалася низка популярних українських додатків.

  • Автомобілі та транспорт: Car Plates Ukraine, SOCAR level, Opti, Taxi838, БРСМ Plus.
  • Ігри: ATB Arena, Scatter Slots, Dark Riddle, Harvest Land, Planetcraft.
  • Закупи: АШАН, АТБ Маркет, Rozetka, Domino’s UA, Kabanchik, Сільпо, Фора, Intertop, Лайк (АНЦ).
  • Розваги/ТБ/Книги/Музика: Lanet TV, OLL TV, Vodafone TV, Multiplex, Volia TV, Alreader, Online Radio Box.
  • Соціальні: Дія, Вдома, Parking UA, My lifecell, Укрпошта.
  • Спорт/Фітнес: BetterMe: Calm, Sleep, Meditate; BetterMe: Workout Trainer; Home workouts BeStronger Fitness and streetworkout; Prana Breath: Calm & Meditate; Wake up!
  • Morning Exercises; Yoga-Go: Yoga For Weight Loss.
  • Фінанси: Eco Bank, Raiffeisen Online, Sportbank, Pumb Online, Spoko, Sense SuperApp.
  • Фотографія: Photo Studio, PiP Camera, Posters.

Стратегія розвитку AppGallery GLOCAL (GLOBAL + LOCAL) ― можливості для локальних розробників вийти на глобальний рівень

AppGallery עובדת עם מפתחים הן מקומית והן גלובלית. הדבר מאפשר להגדיל את מספר המפתחים המשתפים פעולה עם הפלטפורמה ולספק בחירה מורחבת ללקוחות ברחבי העולם.

Розробники все частіше звертаються до AppGallery, щоб охопити місцеву аудиторію, а також отримати доступ до глобальної аудиторії платформи, котра постійно зростає.

У рамках цієї стратегії Huawei також використовує свій досвід у Китаї, щоб допомогти закордонним розробникам вийти на прибутковий китайський ринок додатків. За останні 12 місяців AppGallery допомогла більш ніж тисячі закордонних розробників отримати доступ до китайських користувачів мобільних пристроїв.

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua

דווח על שגיאה

טקסט שיישלח לעורכים שלנו: