У macOS Big Sur 11.1 / 11.2 проблеми з підключенням зовнішнього дисплея

202102macos0

Починаючи з грудня минулого року, надходило безліч звітів про проблеми з підключенням Apple macOS Big Sur. Згідно з останнім звітом, в Apple macOS Big Sur версій 11.1 та 11.2 виникають проблеми із підключенням зовнішнього монітора. З попередніх звітів видно, що проблема існує у двох форматах.

Перша проблема полягає в тому, що порт USB-C не розпізнає зовнішній дисплей, що робить зовнішній дисплей непридатним для використання та не може під’єднатися. Ця проблема стосується дисплеїв DisplayPort та HDMI, підключених безпосередньо та через концентратори та адаптери. Деякі користувачі сказали, що стикалися з цією проблемою після оновлення з 11.1 до 11.2.

Друга проблема — проблема дисплея. Деякі зовнішні монітори не можуть працювати на частоті 4K 60Hz, але блокуються на 30Hz. У деяких випадках дисплеї 4K розпізнаються лише як 1080p. Одне з найперших повідомлень про цю проблему з’явилось у спільноті Apple 14 грудня. Однак нещодавні звіти в Twitter ще вчора свідчать, що ця проблема все ще існує.

Згідно з неофіційною статистикою, більшість користувачів, які стикаються з цією проблемою, використовують 16-дюймовий MacBook Pro.

Однак є й інші користувачі Mac, які мають таку ж проблему. Зараз не існує надійного, широкого та перевіреного виправлення чи рішення. Ми можемо лише почекати наступної відкритої бета-версії macOS Big Sur 11.3, щоб перевірити, чи можна розв’язати проблему.

Багато користувачів повідомляють про проблеми із заряджанням MacBook Pro

Дуже часто час від часу виникають проблеми з гаджетами. У багатьох із цих випадків компанії доведеться отримати доступ до проблеми та випустити виправлення. Згідно з повідомленнями, Apple MacBook Pro зараз стикається з деякими проблемами з зарядкою. Вже на Новий рік (2021) з’явилися повідомлення про те, що MacBook Pro не заряджається. Тоді ми вважали звіти одиничними випадками.

Однак через два тижні з’являється все більше звітів. Згідно з повідомленнями, коли користувачі підключають MacBook Pro, він показує 1%, а також запит на обслуговування. Схоже, ця проблема є більш поширеною у продуктах MacBook Pro 2017 року.

Згідно з “Consumer Report”, оскільки багато комп’ютерів споживачів перевищили свій гарантійний термін, вони можуть лише замінити свої батареї новими власним коштом, але несправність з’являється знову після заміни батарей.

Деякі користувачі вважають, що ця проблема виникла через оновлення до версії 11.1 системи macOS Big Sur. Однак деякі користувачі кажуть, що їхній комп’ютер не оновлений до останньої версії системи macOS Big Sur, і він також не заряджається.

Згідно з офіційними повідомленнями служби обслуговування клієнтів Apple, ця проблема має деякі посилання на оновлення системи. Компанія також повідомила, що її інженерний відділ зараз працює над виправленням. Таким чином, якщо у вас виникла ця проблема, можливо, вам доведеться почекати деякий час, поки не з’явиться виправлення. На жаль, компанія не вказала графік прибуття цього виправлення

מה התגובה שלך?
קריר
0
קריר
שמח
0
שמח
רעדה
0
רעדה
מעניין
0
מעניין
עצוב
0
עצוב
כּוֹעֵס
0
כּוֹעֵס
קרא את Gizchina בחדשות Google

אהבתם את הכתבה? תודה לעורכים!

מָקוֹר
לשתף עם חברים

תמיד התעניינתי בטכנולוגיות IT. ומכיוון שפעילותי המקצועית ארוכת השנים הקודמות (שהיא עיצוב והכנה לפני דפוס) אינה מתאפשרת ללא עזרתם, כך קרה שכל מה שהיה קשור למחשבים (למשל, איסוף ושדרוג "חומרה", וכן הגדרת תוכנה ) תמיד הייתי צריך לעשות את זה בעצמי.

ובכן, עם הופעת הגאדג'טים בחיינו, היקף תחומי העניין שלי התרחב לכלול גם אותם.

אני אוהב ללמוד ולנתח את היכולות של מכשירים שונים, ובמשך שנים רבות, לפני קנייה של משהו חדש, אני תמיד לומד את היכולות של כל דגם פוטנציאלי במשך זמן רב ובתשומת לב, משקיע עבודה ארוכה וקפדנית, קורא ביקורות, ביקורות ו השוואות.

התגמול על הזמן המושקע הוא בדרך כלל שרוב הזמן אני באמת מקבל את הטוב ביותר שאני יכול לקבל במסגרת התקציב שלי.

דרג את המחבר
(אין עדיין דירוגים)
GizChina.Com.Ua