YouTube заплатив 30 мільярдів доларів за останні три роки

Технологічні компанії, які розробляють соціальні мережі та медіаплатформи, з кожним роком витрачають все більше і більше грошей на виплати творцям контенту.

Відеосервіс YouTube, який належить Google, нагадав сьогодні, що витрачає на це все більше. За останні три роки сервіс заплатив творцям контенту більше ніж 30 мільярдів доларів, а кількість учасників партнерської програми перевищила 2 мільйони користувачів і компаній, що створюють оригінальний контент для платформи.

YouTube почав використовувати частину своїх доходів від реклами для оплати творців контенту у 2007 році. В результаті була сформована розгалужена партнерська програма, яка дозволяє монетизувати відео, що публікуються користувачами, різними способами.

Це було своєчасне рішення, оскільки в той час рекламодавці бойкотували сервіс через велику кількість неприйнятних відео. У 2018 році компанія значно скоротила кількість каналів з активованою монетизацією, посиливши правила, але зараз кількість учасників партнерської програми знову зростає.

Основні конкуренти YouTube, такі, як Facebook, TikTok і Instagram, намагалися переманити творців контенту щедрими виплатами, але поки жодному з них це не вдалося. YouTube залишається найпопулярнішою платформою.

v

YouTube також виплачує винагороду традиційним ЗМІ, які публікують відео на платформі. Ми не знаємо, яка частина від загальної суми виплат йде компаніям, але, на думку експертів, величезна частина виплат йде незалежним авторам контенту, які вибрали YouTube для монетизації своїх відео.

Google посилить захист акаунтів користувачів YouTube

Google активно просуває двофакторну (двоетапну) аутентифікацію в усіх своїх сервісах. На цьому тижні компанія оголосила, що цей метод перевірки стане обов’язковим для творців контенту YouTube.

У твіті TeamYouTube компанія підтвердила плани щодо посилення захисту облікових записів користувачів. Вимога набере чинності з 1 листопада цього року і в першу чергу це стосується доступу до YouTube Studio.

Однак звичайні користувачі, які не є учасниками партнерської програми YouTube, зможуть завантажувати відео, використовуючи старі спрощені механізми захисту.

Партнерська програма, доступна в декількох країнах, передбачає монетизацію відео, тому потребує додаткового захисту. Крім того, його члени повинні відповідати ряду вимог, мати понад 1000 передплатників, понад 4000 годин перегляду за останні 12 місяці, крім пов’язаної облікового запису AdSense і т. і.

Двоетапна аутентифікація доступна в налаштуваннях облікового запису. Зазвичай при такому способі захисту користувачам необхідно вводити коди з SMS, коди з раніше збереженого списку, або використовувати інші методи, наприклад мобільний додаток Google Authenticator.

Qual è la tua reazione?
Froids
0
Froids
Contento
0
Contento
Tremante
0
Tremante
Interessante
0
Interessante
Triste
0
Triste
Arrabbiato
0
Arrabbiato
Leggi Gizchina su Google News

Ti è piaciuto l'articolo? Grazie agli editori!

fonte
Condividere con gli amici

Sono sempre stato interessato alle tecnologie informatiche. E poiché i miei precedenti molti anni di attività professionale (che è progettazione e preparazione prestampa) sono impossibili senza il loro aiuto, è successo che tutto ciò che era connesso ai computer (ad esempio, la raccolta e l'aggiornamento dell'"hardware", nonché la configurazione software) Ho sempre dovuto farlo da solo.

Ebbene, con l'avvento dei gadget nelle nostre vite, la portata dei miei interessi si è ampliata fino a includerli.

Mi piace studiare e analizzare le capacità di vari dispositivi e per molti anni, prima di acquistare qualcosa di nuovo, studio sempre a lungo e attentamente le capacità di ogni potenziale modello, trascorro un lavoro piuttosto lungo e scrupoloso, leggo recensioni, recensioni e confronti.

La ricompensa per il tempo impiegato è solitamente che la maggior parte delle volte ottengo davvero il meglio di ciò che posso ottenere entro il mio budget.

Valuta l'autore
(Non ci sono ancora valutazioni)
GizChina.Com.Ua

Segnala un errore

Testo da inviare ai nostri redattori: