Huawei виграла велику судову справу в Європі проти Chanel

Компанія Huawei та Chanel, французький розкішний будинок моди, виступили в суді через питання логотипу. Французька модна марка вважає, що новий логотип комп’ютерного обладнання Huawei дуже схожий на його давній логотип. Однак Генеральний суд Європейського Союзу сьогодні вирішив, що новий логотип Huawei для своїх комп’ютерних апаратних продуктів не вплине на Chanel. Суд вважає, що ніхто не буде плутати новий логотип Huawei з логотипом Chanel

Логотип торгової марки Huawei (зліва) та давній логотип Chanel (праворуч)

Це означає, що позов Chanel щодо захисту свого логотипу тимчасово закінчився безрезультатно. Chanel вважає, що логотип, який Huawei застосував до свого комп’ютерного обладнання в ЄС, занадто схожий на його логотип.

Сьогодні Генеральний суд Європейського Союзу в Люксембурзі вирішив: «Спірні торгові марки мають деяку подібність, але їх зовнішній вигляд сильно відрізняється. Особливо варто зазначити, що крива торгової марки Chanel є більш округлою, лінії товщі, а напрямок горизонтальним. Тоді як напрямок торгової марки Huawei вертикальний ".

У 2017 році Huawei подала заявку на захист торгової марки ЄС для свого логотипу, що використовується для комп’ютерного обладнання. Проти цього кроку виступила Chanel, заявивши, що “два переплетені півкільця” (логотип Huawei) схожі на захищений логотип. Логотип Chanel відомий завдяки своїй косметиці, парфумерії та одягу.

Щодо рішення суду сьогодні, офіційного коментаря від Chanel немає. Що стосується рішення, Chanel має право на апеляцію. У 2019 році Бюро інтелектуальної власності Європейського Союзу (IPO) відхилило виклик Chanel, заявивши, що не існує ризику плутанини між двома логотипами.

v

Huawei реєструє торгову марку HUAWEI COMBO

Huawei подала заявку на нову реєстрацію торгової марки HUAWEI COMBO 14 квітня компанія. Станом на сьогодні статус статусу торгової марки “обробляється”. Фраза “Combo” здається близькою до того, що використовуватиме автомобіль. У Opel Automobile вже є автомобіль Combo, який датується 2011 роком. Ми не знаємо, чи планує він використовувати цей “COMBO” для своєї лінійки автомобілів.

З усім тим, китайський виробник категорично заявив, що не буде робити машини. Однак він буде виготовляти компоненти, які знадобляться компаніям, що займаються розумними автомобілями. Компанія заявляє, що не буде конкурувати з такими, як Xiaomi та Baidu, які хочуть робити машини. Швидше, він буде співпрацювати з ними, щоб випустити ідеальні розумні машини на ринок.

Se trovi un errore, evidenzia una parte di testo e fai clic Ctrl + Invio.

Qual è la tua reazione?
Froids
0
Froids
Contento
0
Contento
Tremante
0
Tremante
Interessante
0
Interessante
Triste
0
Triste
Arrabbiato
0
Arrabbiato
Leggi Gizchina su Google News

Ti è piaciuto l'articolo? Grazie agli editori!

fonte
Condividere con gli amici

Sono sempre stato interessato alle tecnologie informatiche. E poiché i miei precedenti molti anni di attività professionale (che è progettazione e preparazione prestampa) sono impossibili senza il loro aiuto, è successo che tutto ciò che era connesso ai computer (ad esempio, la raccolta e l'aggiornamento dell'"hardware", nonché la configurazione software) Ho sempre dovuto farlo da solo.

Ebbene, con l'avvento dei gadget nelle nostre vite, la portata dei miei interessi si è ampliata fino a includerli.

Mi piace studiare e analizzare le capacità di vari dispositivi e per molti anni, prima di acquistare qualcosa di nuovo, studio sempre a lungo e attentamente le capacità di ogni potenziale modello, trascorro un lavoro piuttosto lungo e scrupoloso, leggo recensioni, recensioni e confronti.

La ricompensa per il tempo impiegato è solitamente che la maggior parte delle volte ottengo davvero il meglio di ciò che posso ottenere entro il mio budget.

Valuta l'autore
(Non ci sono ancora valutazioni)
GizChina.Com.Ua

Segnala un errore

Testo da inviare ai nostri redattori: