Xiaomi TV: №5 у світі та №1 у Китаї

Як ви вже знаєте, сьогодні Xiaomi Group оголосила про свої досягнення за другий квартал 2021 року. Лей Цзюнь також поділився відповідними даними: загальний дохід склав 87,8 млрд юанів (13,55 млрд доларів), збільшившись на 64%; чистий прибуток — 8,3 мільярда (1,28 мільярда доларів), зростання на 83%, скоригований чистий прибуток склав 6,3 мільярда (0,97 мільярда доларів), збільшившись на 87%, грошовий резерв становить 111,6 млрд юанів (17,23 млрд доларів).

Ці цифри вражають. Але для звичайних користувачів вони можуть бути не дуже цікавими. Замість цього ми припускаємо, що наших читачів більше цікавлять продажі смартфонів, постачанням телевізорів Xiaomi й аналогічними даними. Що стосується першого, ми вже говорили, що Xiaomi посіла перше місце у 22 глобальних маркерах і друге місце у світі. Так що щодо продуктів Xiaomi TV?

Як показує фінансовий звіт Xiaomi, витрати на дослідження і розробки в цьому кварталі склали 3,1 мільярда юанів (0,48 мільярда доларів), збільшившись на 56,5%. Глобальні активні користувачі MIUI досягли 454 мільйонів, в той час як щомісячні активні користувачі Xiao Ai вперше перевищили 100 мільйонів.

Варто відзначити, що телевізор Xiaomi займає перше місце в Китаї 10 кварталів поспіль.

v

Xiaomi TV Rocks

10 серпня компанія представила Xiaomi Mi TV 6 OLED. Вважається, що це перший OLED-телевізор для молоді. Що стосується ціни, то роздрібна ціна 55-дюймової версії становить 5699 юанів (878 доларів США).

Лу Вейбінг, генеральний менеджер бренду Redmi, сказав, що телевізор Xiaomi може створити нову ситуацію на ринку OLED-телевізорів. І, дивлячись на функції, які він пропонує, і на ціну, за яку він доступний, є всі підстави вважати, що слова Лу Вейбінга близькі до істини.

Ще у 2019 році Пан Цзютанг, партнер інвестиційного відділу Xiaomi, висловив свою думку, сказавши, що він вважає, що успіх Xiaomi в основному обумовлений такими трьома пунктами:

  • Підтримується сильною виробничим ланцюжком в Китаї;
  • Привабливість бренду Xiaomi та ефективність каналів збуту можуть заощадити 10-30% витрат на маркетинг / канали збуту в порівнянні з традиційними підприємствами;
  • Ефект масштабування витрат від стратегії вибухових продуктів Xiaomi, що спрощує ланцюжок постачання / готова продукція / матеріальні запаси, створювані великою кількістю моделей.

В цілому еволюція телевізорів Xiaomi дуже цікава з точки зору спостереження. Компанія почала виробляти продукти з великим екраном з 2013 року. А через 7-8 років вона могла б перевершити багатьох традиційних виробників телевізорів.

На цю мить їй немає аналогів в Китаї та Індії. І у світі вона увійшла в п’ятірку кращих. Це означає, що за короткий проміжок часу Xiaomi змогла обігнати багато гучних імен.

Apa Reaksi Anda?
dingin
0
dingin
Senang
0
Senang
Gemetar
0
Gemetar
Menarik
0
Menarik
Sedih
0
Sedih
marah
0
marah
Baca Gizchina di Google Berita

Apakah Anda menyukai artikelnya? Terima kasih kepada para editor!

Jerelo
Bagikan dengan teman

Saya selalu tertarik dengan teknologi IT. Dan karena aktivitas profesional saya selama bertahun-tahun sebelumnya (yaitu desain dan persiapan pra-cetak) tidak mungkin terjadi tanpa bantuan mereka, kebetulan segala sesuatu yang berhubungan dengan komputer (misalnya, pengumpulan dan modernisasi "perangkat keras", serta mengkonfigurasi perangkat lunak ) Saya selalu harus melakukannya sendiri.

Ya, dengan munculnya gadget dalam kehidupan kita, cakupan minat saya meluas hingga mencakupnya juga.

Saya suka mempelajari dan menganalisis kemampuan berbagai perangkat, dan selama bertahun-tahun, sebelum membeli sesuatu yang baru, saya selalu mempelajari kemampuan setiap model potensial untuk waktu yang lama dan hati-hati, melakukan pekerjaan yang cukup panjang dan melelahkan, membaca ulasan, ulasan dan perbandingan.

Imbalan atas waktu yang dihabiskan biasanya adalah saya benar-benar mendapatkan yang terbaik dari apa yang bisa saya dapatkan sesuai anggaran saya.

Nilai penulisnya
(Belum ada rating saat ini)
GizChina.Com.Ua

Laporkan kesalahan

Teks yang akan dikirim ke editor kami: