Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Tegangan tinggi setiap стадії pengisian daya tetap permanen, sampai не досягне наступної напруги setelah досягнення yakin parameter, і, akhirnya, tidak akan terjadi penuh. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Apa Reaksi Anda?
dingin
0
dingin
Senang
0
Senang
Gemetar
0
Gemetar
Menarik
0
Menarik
Sedih
0
Sedih
marah
0
marah
Baca Gizchina di Google Berita

Apakah Anda menyukai artikelnya? Terima kasih kepada para editor!

Jerelo
Bagikan dengan teman

Saya selalu tertarik dengan teknologi IT. Dan karena aktivitas profesional saya selama bertahun-tahun sebelumnya (yaitu desain dan persiapan pra-cetak) tidak mungkin terjadi tanpa bantuan mereka, kebetulan segala sesuatu yang berhubungan dengan komputer (misalnya, pengumpulan dan modernisasi "perangkat keras", serta mengkonfigurasi perangkat lunak ) Saya selalu harus melakukannya sendiri.

Ya, dengan munculnya gadget dalam kehidupan kita, cakupan minat saya meluas hingga mencakupnya juga.

Saya suka mempelajari dan menganalisis kemampuan berbagai perangkat, dan selama bertahun-tahun, sebelum membeli sesuatu yang baru, saya selalu mempelajari kemampuan setiap model potensial untuk waktu yang lama dan hati-hati, melakukan pekerjaan yang cukup panjang dan melelahkan, membaca ulasan, ulasan dan perbandingan.

Imbalan atas waktu yang dihabiskan biasanya adalah saya benar-benar mendapatkan yang terbaik dari apa yang bisa saya dapatkan sesuai anggaran saya.

Nilai penulisnya
(Belum ada rating saat ini)
GizChina.Com.Ua