Ігрові смартфони не користуються популярністю

У сегменті ігрових смартфонів з’явився новий гравець, який є агресивним конкурентом. Redmi випустив свій перший в історії ігровий смартфон, ігрову версію Redmi K40, кілька днів тому. І відтепер компанія, здається, знає, чому ігрові телефони не популярні. За словами Лу Вейбінга, генерального директора бренду Redmi, компанія займається ігровою сферою, щоб популяризувати її.

За його словами, ігрові смартфони не користуються популярністю, оскільки вони занадто дорогі. Він вважає, що нинішні продажі ігрових смартфонів не є великими через ціновий поріг. Крім того, він стверджує, що на ігрові смартфони немає псевдопопиту, а лише високі ціни. Він сказав:

«Сьогодні вартість одного процесора становить 10 доларів, а пам’ять або екран ще дорожчі. Існує також маркетингова вартість. Коли ми додамо ці витрати, буде дуже важко мати дешеві ігрові смартфони. Таким чином, популяризація ігрових смартфонів стає дуже складною»

Лу Вейбінг вважає, що у виробників ігрових мобільних телефонів виникають певні проблеми в їх напрямку та мисленні.

«Початкова вартість дуже дорога, і всі хотять продати за більші гроші. Це призвело до того, що продукт відхилявся від потреб користувача, тому нам тепер потрібно повернутися і витягнути його назад»

Redmi стверджує, що цього року продасть не менше 1,7 мільйона ігрових версій Redmi K40. Нагадаємо, що загальний обсяг продажів ігрових смартфонів від усіх виробників у Китаї становить близько 1,7 мільйона.

Чому Redmi приєднався до ігрового ринку?

Говорячи про причини виходу на ігровий ринок, Лу Вейбінг пояснив, що користувачі Redmi молодшають, особливо користувачі серії K. Основна частина цих користувачів мають 20 років, і вони проводять більше часу, граючи в ігри.

По-друге, Redmi вже деякий час спостерігає та досліджує категорію ігрових телефонів. Дані показують, що продаж ігрових телефонів на китайському ринку у 2020 році становитиме лише 1,6 – 1,7 мільйона одиниць. Крім того, ціна ігрових телефонів стане дорожчою.

Ігрова версія Redmi K40 поставляється з початковою ціною 1999 юанів (309 доларів США). Це робить його найдешевшим ігровим смартфоном на ринку. Окрім ціни, Лу Вейбінг також намагається вирішити кілька основних проблемних ситуацій сучасних ігрових телефонів. Цей смартфон має товщину всього 8,3 мм і важить всього 205 г. Це перемагає звичну тенденцію для ігрових смартфонів бути важкими та товстими.

Apa Reaksi Anda?
dingin
0
dingin
Senang
0
Senang
Gemetar
0
Gemetar
Menarik
0
Menarik
Sedih
0
Sedih
marah
0
marah
Baca Gizchina di Google Berita

Apakah Anda menyukai artikelnya? Terima kasih kepada para editor!

Jerelo
Bagikan dengan teman

Saya selalu tertarik dengan teknologi IT. Dan karena aktivitas profesional saya selama bertahun-tahun sebelumnya (yaitu desain dan persiapan pra-cetak) tidak mungkin terjadi tanpa bantuan mereka, kebetulan segala sesuatu yang berhubungan dengan komputer (misalnya, pengumpulan dan modernisasi "perangkat keras", serta mengkonfigurasi perangkat lunak ) Saya selalu harus melakukannya sendiri.

Ya, dengan munculnya gadget dalam kehidupan kita, cakupan minat saya meluas hingga mencakupnya juga.

Saya suka mempelajari dan menganalisis kemampuan berbagai perangkat, dan selama bertahun-tahun, sebelum membeli sesuatu yang baru, saya selalu mempelajari kemampuan setiap model potensial untuk waktu yang lama dan hati-hati, melakukan pekerjaan yang cukup panjang dan melelahkan, membaca ulasan, ulasan dan perbandingan.

Imbalan atas waktu yang dihabiskan biasanya adalah saya benar-benar mendapatkan yang terbaik dari apa yang bisa saya dapatkan sesuai anggaran saya.

Nilai penulisnya
(Belum ada rating saat ini)
GizChina.Com.Ua